اعطا خبرداد

برچیده شدن حیات خلوت شرکتها، با ایجاد خزانه واحد در شهرداری

    کد خبر :230052

سخنگوی شورای شهر تهران از واریز درآمدهای سازمان‌ها و شرکت‌ها به حساب خزانه واحد شهرداری خبر داد و گفت: این اولین بار است که شرکت‌ها باید درآمدهای خود را به خزانه متمرکز در شهرداری واریز کنند.

علی اعطا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در بودجه 97 شهرداری تهران حیات خلوت در سازمان‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران با ایجاد خزانه متمرکز حل می‌شود، گفت: بر اساس تبصره‌های بودجه شهرداری در سال آینده تمام درآمدهای حاصله در سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته شهرداری تهران باید به حساب خزانه ریخته شود.

وی با بیان اینکه این اولین بار است که شرکت‌ها باید درآمدهای خود را به خزانه متمرکز در شهرداری واریز کنند، اظهار کرد: پیش از این چندین حساب در هر سازمان و شرکتی وجود داشت و درآمدهای حاصله به این حساب‌ها واریز می‌شد و عملا امکان پایش و کنترل به راحتی وجود نداشت.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه با واریز همه درآمدها به حساب خزانه متمرکز در شهرداری تهران، میزان درآمدهای حاصله ثبت می‌شود، گفت: درآمدهای حاصله مجددا به سازمان‌ها و شرکت‌ها بر اساس تبصره‌ها برمی‌گردد و این خزانه در راستای شفاف سازی درآمدها ایجاد شده است.

اعطا افزود: با این اقدام نظارت دقیقی بر روی نحوه واریز و همچنین خزانه متمرکز شهرداری انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید