روح اله زم می زند، احمدی نژاد می رقصد

    کد خبر :229950

احمدی نژاد انگار که هر روز کانال دروغ پرداز روح اله زم را بخواند تلاش می کند پروژه ای را که این کانال استارت می زند تکمیل کند.

هر کس اندک آشنایی با سواد رسانه ای داشته باشد مطالب و نوشته های کانال روح اله زم را توهین به شعور خود می داند، این کانال و گردانندگانش چنان احمقانه دروغ می گویند که حتی نیازی نیست کسی رسانه ای باشد تا دروغ و توهم را کشف کند، کافیست یک علاقمند به رسانه باشد تا بداند خیالبافی های زم حتی کمترین نسبتی با واقعیت ندارد.

احمدی نژاد چند وقتی می شود که تلاش می کند خودی نشان دهد، پرونده سنگین حمید بقایی، باعث شد او آن ته مانده اعتبارش را هم هزینه کند و رفتارهایی نشان دهد که به صورت کامل او را از دایره نظام خارج می کند.

احمدی نژاد به بهانه کاندیداتوری در انتخابات، ناگهان شروع کرد به برخی رفتارهای رادیکال، او ابتدا علیه دولت موضع گرفت و آمارهایی داد که حتی با آمارهای زمان ریاست جمهوریش هم جور در نمی آمد، بعد از اینکه رهبری او را از کاندیداتوری در انتخابات نهی کردند، انگار که منتظر این اتفاق باشد، فورا حمید بقایی را به عنوان کاندیدا معرفی کرد. یار صمیمی احمدی نژاد چند ماه قبل، از یک بازداشت طولانی مدت به دلیل وجود پرونده مالی آزاد شده بود و در انتظار تشکیل دادگاه به سر می برد. همه کارشناسان سیاسی معتقد بودند معرفی بقایی به عنوان کاندیدا یک فرار رو به جلوست اما روز ثبت نام این فرار رو به جلو با نادیده گرفتن نهی رهبری و کاندیداتوری احمدی نژاد در کنار بقایی وارد فاز تازه ای شد.

به گزارش برنا،تقریبا همه می دانستند احمدی نژاد و بقایی رد صلاحیت می شوند، اولی به دلیل عدم التزام عملی به ولایت فقیه و دومی به دلیل پرونده فساد مالی باز، خود احمدی نژاد و اطرافیانش هم می دانستند چنین اتفاقی محتمل است اما هدف آنها از کاندیداتوری، تایید صلاحیت نبود بلکه می خواستند فاز جدیدی در زندگی سیاسی خود باز کنند.

روح اله زم یک اتهامی به خانواده رییس قوه قضائیه زد، انگار که این اتهام یک پاس گل به احمدی نژاد باشد، وی تلاش کرد از چنین موقعیتی کمال استفاده را ببرد، احمدی نژاد و بقایی چندین بار در سخنرانی هایشان با کنایه این اتهام را مطرح کردند تا جبهه خود را به سمت رییس قوه قضائیه ببرند. این اتهام رسما تکذیب شد ولی احمدی نژاد و بقایی مثل زم و دار و دسته اش دست از طرح آن نکشیدند.

اغتشاشات دیماه اما عجیب ترین هماهنگی تیم احمدی نژاد و روح اله زم بود، یکی از کانال های تلگرامی وابسته به احمدی نژاد در انتشار اخبار و شایعات آن اغتشاشات و بزرگنمایی آن هماهنگی عجیبی با تیم زم داشت، اینکه این هماهنگی با برنامه بود یا نبود بحثی است که البته در آن زمان خیلی بررسی نشد ولی اقدامات بعدی نشان داد، خواسته یا ناخواسته این هماهنگی وجود دارد.

خودکشی یک متهم جاسوسی در زندان و مانور خبری جدی زم و رفقایش در مورد این خودکشی، همراهی احمدی نژاد را به همراه داشت، رییس جمهور سابق، روی پله های دادگستری ادعاهایی را مطرح کرد که زم از چند روز قبل آنها را در بوق و کرنا کرده بود. این سخنان احمدی نژاد هم بازتاب گسترده ای در کانال تحت مدیریت زم داشت و این کانال خبری خیالپرداز چنان سخنان احمدی نژاد را پوشش داد که انگار برای ادعاهایش تاییدی رسمی گرفته است.

زم فاز جدید حملاتش به نظام را حول محور مشروعیت زدایی از نهادهای دموکراتیک و انتصابی نظام قرار داده بود و این محور را چندین ماه است که پیگیری می کند و عجیب اینکه احمدی نژاد هم نامه ای به رهبری می نویسد و با درخواست برگزاری انتخابات زودرس مجلس و ریاست جمهوری و برکناری رییس قوه قضائیه همان خط را ادامه می دهد. به نظر می رسد احمدی نژاد خواسته تا ناخواسته، به سازی می رقصد که روح اله زم می زند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید