اصرار خانواده جانباختگان برای توقف عملیات جست‌وجوی پیکرها

    کد خبر :229850

رئیس سازمان مدیریت بحران تاکید کرد: امروز با خانواده جانباختگان در یاسوج دیدار داشتم همه اصرار داشتند تا شرایط عادی نشده برای اینکه جان کسی در معرض خطر قرار نگیرد، عملیات را انجام ندهیم.

به گزارش ایلنا،‌ اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به آخرین وضعیت عملیات جست‌وجوی پیکرهای جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای یاسوج گفت: وضعیت جوی بسیار نامساعد است و تا روز دوشنبه امکان عملیات نیست. کوهنوردان داوطلب از طرف سمیرم و سی‌سخت حضور دارند تا به محض اینکه جو مساعد شد به عملیات ادامه دهند.

رئیس سازمان مدیریت بحران تاکید کرد: من امروز با خانواده جانباختگان در یاسوج دیدار داشتم همه اصرار داشتند تا شرایط عادی نشده برای اینکه جان کسی در معرض خطر قرار نگیرد، عملیات را انجام ندهیم.

نجار یادآور شد: امکانات فراهم است همه دستگاه‌ها از ارتش و سپاه و هلال احمر آمادگی دارند با مساعد شدن شرایط آب و هوا کار را آغاز کنند. با توجه به گفته آنها که برگشتند و بخشی از قطعات پیکرها را به پایین منتقل کردند، منطقه صعود بسیار سخت است و دره عمیق دارد. کار سخت است و در زمان کوتاه نمی‌توان عملیات را انجام داد امیدواریم با مساعد شدن شرایط آب و هوایی در کمترین زمان ممکن بدون تلفات جانی کار جست‌وجو انتقال پیکرها را انجام دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید