بی‌تفاوتی بازار آمریکا به مشوق‌های ژاپنی

  • خودرو
  • پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ۸:۴۳
    کد خبر :229794

مدیر شرکت خودروسازی نیسان گفت: «خودروسازان ژاپنی نمی‌توانند بیش از این بر سر مشوق‌ها در آمریکا با هم رقابت کنند.» ادامه رکود دو ساله در بازار خودروی آمریکا سبب شده است که خودروسازان ژاپنی از ارائه طرح‌های تشویقی در این کشور ناامید شوند.

آمریکا که پس از چین دومین بازار بزرگ خودروی جهان به‌شمار می‌رود، طی دو سال گذشته با کاهش آمار فروش خودرو روبه‌رو شده است.

در این مدت خودروسازان ژاپنی که سهم قابل‌توجهی از این بازار را در اختیار دارند، به‌منظور رشد فروش مشوق‌های متعددی برای خریداران آمریکایی در نظر گرفتند، ‌اما این مشوق‌ها نتوانسته‌اند بازار آمریکا را احیا کنند.

به گزارش پرشین خودرو، هیروتو سایی‌کاوا، مدیر نیسان در گفت‌و‌گویی افزود: «مطالعات نشان می‌دهد مشوق‌هایی که بیش از ۱۰ درصد قیمت خودرو باشند، ارزش محصول را در نظر مشتری کاهش می‌دهند.» او پیشنهاد کرد خودروسازان ژاپنی برای حفظ سهم خود در بازار آمریکا به فعالیت‌های تبلیغاتی موثر و بهبود تصویر برند خود روی بیاورند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید