ابتکار:

دولت با جدیت از فعالیت‌های قانونمند سمن‌ها حمایت می کند

    کد خبر :229739

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده هنر را ابزاری توانمند در اصلاح نگرش، تغییر رفتار و جریان سازی اجتماعی در زمینه های مختلف از جمله حفاظت از محیط زیست دانست.

به گزارش ایسنا،‌ معصومه ابتکار در همایش بین المللی هنرهای تجسمی با رویکرد محیط زیست در دانشگاه الزهرا، با تشکر از رییس و مسئولان دانشگاه الزهرا(س) برای برگزاری این نشست و توجه به موضوع مهم مدیریت سبز، افزود: هنر به ویژه هنرهای تجسمی مقوله موثری در ایجاد عشق آفرینی و امید در جامعه است و می تواند به مثابه سرمایه ای عظیم تحولات بزرگی را در پیشبرد جریان های اجتماعی و اصلاح رفتارها ایجاد کند.

وی سازمان های مردم نهاد را نیز سرمایه ای بزرگ دانست که در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، زنان، آسیب ها و محیط زیست فعالیت می کنند.

ابتکار به اشاره به اینکه در همه عرصه ها از دولت گرفته تا بخش خصوصی و سمن ها افت و خیزهایی وجود دارد و ممکن است اشکالاتی رخ دهد، تاکید کرد: دلیلی ندارد کلیت جریان سازمان های مردم نهاد آسیب ببیند و‌ دولت از فعالیت های آنها تا زمانی که در چارچوب قانون هستند به طور کامل و با جدیت حمایت می کند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت زنان، معاون رییس جمهور با اشاره به نقش ویژه زنان در هم افزایی و ایجاد جریانی اجتماعی برای توجه ویژه به منابع ارزشمند طبیعی، گفت: دولت و قوانین کشور از سرمایه عظیم فعالیت نهادهای مردمی حمایت می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید