این عنوان با حمایت همه جانبه مردم عزیز ایران بدست آمد/ سال ۹۶ با تمام فراز و نشیب هایش برایم بی نظیر بود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۰۷
    کد خبر :229718

زهرا نعمتی، پس از نظر سنجی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، به عنوان بهترین کماندار پارالمپیکی سال ۲۰۱۷ جهان شناخته شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، زهرا نعمتی در خصوص کسب این عنوان گفت: برای کسب این عنوان خیلی خوشحالم چرا که با حمایت همه جانبه مردم اعم از ورزشکاران، هنرمندان و سایر اقشار جامعه همراه بود و این حمایت برای من بسیار ارزشمند و خوشایند است.

دارنده دو نشان طلای بازی‌های پارالمپیک خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر عناوین و هدایای زیادی دریافت کردم، اما همیشه آنهایی که با حمایت و رای مستقیم مردم بوده است برایم طعم دیگری دارند و لذت بخش‌تر هستند و از ملت عزیز ایران که مثل همیشه به من انگیزه دادند و پشتیبانی کردند، سپاسگزاری می‌کنم.

بهترین کماندار پارالمپیکی سال ۲۰۱۷ افزود: در نظر سنجی فدراسیون جهانی کمانداران مطرحی از روسیه، انگلستان، چین و برزیل نیز برای کسب عنوان بهترین کماندار سال ۲۰۱۷ با من رقابت کردند و مسلما این ورزشکاران نیز در کشور خود از محبوبیت برخوردار بودند، اما رای مردم و همینطور آرای بین‌المللی باعث شد بیشترین درصد آرا به نام من ثبت شود.

کماندار پرافتخار کشورمان در پایان گفت: سال ۹۶ با فراز و نشیب‌های زیادی برای من همراه بود و این عنوان حسن ختامی است برای این سال بی نظیر. امیدوارم در سال جدید، روزهای بهتری برای مردم عزیز کشورم در راه باشد و بتوانم همچنان برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید