فلاحت زاده: نیم نگاهی به سهمیه داریم/ برای بازی مقابل پیکان تاکتیک خاصی خواهیم داشت

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۵۱
    کد خبر :229710

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: فکر می‌کنم فردا شاهد بازی تاکتیکی باشیم.

فرشاد فلاحت زاده در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان گفت: فکر می‌کنم فردا شاهد بازی تاکتیکی باشیم؛ دو مربی با دانش رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: جلالی مربی خوبی است که در چند سال اخیر تیم‌هایش فوتبال بازی کرده اند امیدوارم فردا هم به همین صورت باشد و فوتبال خوبی را شاهد باشیم. به امتیازات ۲ مسابقه‌ای که پیش از پایان سال داریم باید برسیم تا شرایطمان را در جدول بهبود دهیم و نیم نگاهی هم به سهمیه داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تصریح کرد: تیم‌های جلالی حریف را به خوبی آنالیز می‌کنند حتماً تیم ما را هم آنالیز کرده‌اند و روی نقاط ضعف و قوت ما برنامه‌ریزی کرده‌اند. ما هم آنالیز حریف را به خوبی انجام داده‌ایم، خوشبختانه برای پیکان بازیکنان مصدوم و محروم این تیم به دیدار مقابل ما رسیده‌اند و تیم کاملی را مقابل ما در اختیار دارند اما ما خالقی‌فر، ارجمندیان و موسوی را در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان آسیب‌دیده از جمله نقی‌زاده به جمع ما اضافه شدند. چند مصدوم دیگر هم داریم که امیدواریم تا فردا بتوانند ما را در دیدار مقابل پیکان همراهی کنند.

فلاحت‌زاده افزود: برای بازی مقابل پیکان تاکتیک خاصی در نظر گرفتیم که امیدوارم بچه‌ها بتوانند این تاکتیک را به خوبی اجرا کنند. باید هدفمند بازی کنیم، در چند مسابقه‌ای که در زمین خودمان انجام دادیم و از شرایط میزبانی برخوردار بودیم نتوانستیم امتیازات لازم را جمع کنیم اما فکر می‌کنم فردا این طلسم را خواهیم شکست و ۳ امتیاز خوب را پیش از تعطیلات لیگ در زمینمان خواهیم گرفت.

وی درباره مصدومان گسترش فولاد گفت: چند بازیکن مصدوم ما از جمله نقی‌زاده که مدت‌ها از فوتبال دور بود به جمع ما اضافه شد که امیدواریم بتوانیم به خوبی از او استفاده کنیم و کمک‌حال تیم باشد.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد درباره تعطیلات لیگ و تأثیر آن بر روند تیم‌ها گفت: به دلیل شرایط بدی آب و هوا نتوانستیم تمرینات خوبی روی زمین چمن داشته باشیم و چند تمرین هم در چمن مصنوعی برگزار کردیم که فکر می‌کنم آنطور که باید و شاید نتوانست انتظارات ما را برآورده کند. می‌خواستیم بازی تدارکاتی هم انجام بدهیم که باز هم زمین نداشتیم. در مجموع چند جلسه وزنه زدیم و بدنسازی خوبی انجام دادیم. صبح و بعد از ظهر هم تمرین کردیم و جلسات خوب تئوری برگزار کردیم.

فلاحت‌زاده ادامه داد: آنالیز بازی‌های گذشته و بازی پیش رو را انجام دادیم که اهمیت بالایی برای ما داشت. این ۲ دیدار باقیمانده پیش از پایان سال اهمیت زیادی برای ما دارد چرا که امتیازات زیادی را به خصوص در زمین خودمان از دست دادیم که باید در این ۲ مسابقه حتماً جبران کنیم تا شرایط بهتری پیدا کنیم. از نظر روحی و روانی نیز با بازیکنان کار کردیم.

به گزارش فارس ، وی تصریح کرد: امیدواریم تیم خوبی را راهی مسابقه مقابل پیکان کنیم و هر ۳ امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کنیم. پیکان امتیازات خوبی در نیم فصل اول جذب کرده است، برخلاف ما که در شروع مسابقات خوب نبودیم هر تیمی بتواند در نیم‌فصل اول امتیاز جمع کند در نیم فصل دوم حاشیه امنیت خوبی خواهد داشت البته با بردی که هفته قبل به دست آوردند روحیه خوبی پیدا کردند و حتی نیم نگاهی برای کسب سهمیه نیز دارند، بازیکنان خوبی جذب کردند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد خاطرنشان کرد: با انگیزه‌ای که از بازیکنان خود سراغ داریم برای کسب ۳ امتیاز می‌رویم و امیدوارم با حمایت تماشاگران به آن برسیم. فکر می‌کنم نسبت به دیدارهای قبلی که در زمین خودمان انجام دادیم شاهد بازی بهتری از گسترش خواهید بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید