خدری: وزیر اطلاعات و قوه قضاییه با احمدی‌نژاد برخورد کنند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۱۲
    کد خبر :229593

یک نماینده مجلس خواستار برخورد با احمدی‌نژاد شد و گفت:‌ در شرایطی که مردم داغدار از دست دادن هموطنان خود در سانحه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج و شهادت جمعی از نیروهای مخلص نظام و رهبری هستند، آقای احمدی‌نژاد در نامه‌ای به ساحت شورای نگهبان و رهبر معظم انقلاب توهین کرده است.

عبدالحمید خدری در پایان جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس در تذکری به قوه قضاییه، گفت: از وزیر اطلاعات و قوه قضاییه استدعا داریم که با این شخص معلوم‌الحال برخورد قاطع کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: اگر آن روزی که او در خانه ملت و از طریق خانه ملت به مردم و نمایندگان توهین می‌کرد، مجلس در حرکت انقلابی طرح عدم کفایت او را تقدیم می‌نمود امروز کار به اینجا کشیده نمی‌شد.

به گزارش ایسنا،خدری احمدی‌نژاد را شخصی «معلوم‌الحال» و «ناقص‌العقل» خواند و گفت که او امروز هر کاری می‌خواهد می‌کند اما هیچ یک از مسئولان و نهادهای امنیتی با او برخوردی نمی‌نمایند.

وی در پایان گفت:‌ این اتفاقات همچون مثال معروف است که «خوبی که از حد بگذرد نادان گمان بد ‌برد» انتظار ما این است که با این فرد برخورد صورت گیرد.

نماینده بوشهر در پایان در تذکری به رییس‌جمهور و معاون اولش، گفت: رییس‌جمهور در مناظرات انتخاباتی تصریح کرد که ته‌لنجی قاچاق نیست. علیرغم این صحبت مدتی است که به دلیل بی‌تدبیری در استان بوشهر، ‌معیشت و آرامش مردم بخصوص در ماه‌های پایان سال به مخاطره افتاده است. تقاضای ما این است که هر چه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید