پاسخ به سوالات متداول درباره چگونگی دریافت کارت اهدای عضو

    کد خبر :22956

دو سال پس از راه اندازی سامانه مرکزی صدور کارت اهدای عضو، ۳۱ اردیبهشت سال جاری به مناسبت روز ملی اهدای عضو، بات تلگرام این سامانه برای تسهیل دریافت کارت راه‌اندازی شد.

بر این اساس متقاضیان دریافت کارت اهدای عضو از این پس می‌توانند از دو طریق سامانه مرکزی www.ehda.center  و یا بات تلگرام به آدرس @ehdayeozv_bot  اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدام به دریافت کارت خود کنند.

باید توجه کرد که دو شاخصه اصلی این بات، امکان ذخیره کارت اهدای عضو بر روی تلفن همراه یا پرینت آن و همچنین امکان اشتراک‌گذرای آن در فضای مجازی جهت فرهنگ‌سازی و ترغیب افراد جامعه به این اقدام انسان دوستانه است.

اگر کارت اهدای عضومان مفقود شد، چه کنیم؟

از طرفی سامانه مرکزی صدور کارت اهدای عضو (www.ehda.center) هم به منظور تسهیل این اقدام فرهنگی شرایطی را فراهم آورده تا متقاضیان نگران دریافت یا مفقود شدن کارت خود نباشند. این افراد پس از اتمام مراحل ثبت نام می‌توانند کارت خود را پرینت گرفته و نزد خود نگاه دارند و در صورت مفقود شدن نیز با مراجعه مجدد به سایت و قسمت ورود کاربران یا از طریق بات تلگرام، کارت خود را مجددا دریافت کنند.

همچنین اگر افراد در گذشته نسبت به ثبت‌نام کارت اهدای عضو در سایت www.ehda.center اقدام کرده باشند، با ورود به قسمت «ورود کاربران» در همین سایت، می‌توانند پرینت کارت اهدای عضو خود را مجددا دریافت کنند. البته در این روش افراد باید حتما رمز ورود خود را به یاد داشته باشند. در صورتی که رمز ورودشان را فراموش کردند، می‌توانند با انجمن اهدای عضو تماس بگیرند و رمز مجددی را دریافت کنند.

البته باید توجه کرد که اکنون ساده‌ترین روش برای دریافت مجدد کارت اهدای عضو کسانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، استفاده از بات تلگرام است. به طوریکه حتی اگر افراد قبلا هم برای دریافت کارت اهدای عضو ثبت نام کرده باشند و اکنون رمزشان را فراموش کرده باشند، می‌توانند با وارد کردن مشخصات فردی خود در بات تلگرام، مجددا کارت اهدای عضو خود را مشاهده کرده و سپس آن را پرینت گرفته یا برای خود ذخیره کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایران، مردم در صورت بروز خطا در دریافت کارت اهدای عضوشان می‌توانند با انجمن اهدای عضو به شماره تلفن ۸۸۱۹۰۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید