خویشتن‌داری ناجا باعث سواستفاده تروریست‌ها در خیابان پاسداران شد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ۸:۴۶
    کد خبر :229284

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: نظر غالب نمایندگان این است که باید به افرادی که امنیت و آرامش مردم برایشان اهمیتی ندارد، قاطعانه پاسخ داد.
علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به اتفاقات اخیر خیابان پاسداران؛ اظهار داشت: نیروی انتظامی در برابر اقدامات بسیار زشت و تروریستی دروایش گنابادی در خیابان پاسدارن که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های امنیتی و انتظامی شد، بسیار خویشتن‌داری کرد.

وی با بیان اینکه معتقدم خویشتن‌داری نیروهای امنیتی موجب سواستفاده افراد شده بود؛ افزود: در هر صورت مسئولیت ناجا حفظ امنیت و آرامش کشور است و باید با قاطعیت به مسئولیت خود عمل کند. نیروی انتظامی نباید اجازه دهد افراد امنیت کشور را به سخره گرفته و با آن بازی کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی در ادامه تصریح کرد: علی‌رغم اینکه بنا بر این بود که پلیس در این درگیری سلاح گرم همراه نداشته باشد، اما طرف مقابل علاوه بر در اختیار داشتن سلاح گرم از تمامی ابزارها برای اقدامات تروریستی استفاده کرد.

بروجردی با بیان اینکه نباید به افرادی که مُخل امنیت جامعه هستند رحم کرد؛ یادآور شد: کمیسیون امنیت ملی صبح روز چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ بامداد در خصوص حوادث خیابان پاسداران تشکیل جلسه داد و موضوع را با برخی مسئولان امنیتی کشور بررسی کرد. فرمانده تهران بزرگ نیز گزارش مفصلی در این خصوص ارایه کرد و نظر غالب این بود که باید به افرادی که امنیت و آرامش مردم برایشان اهمیتی ندارد، پاسخ قاطعانه‌ای داد.

وی در پاسخ به این سوال برخی اخبار حاکی از این است که این اقدامات با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از مدت‌ها قبل فراخوانی برای حضور افراد از سراسر کشور داده بودند، حتما در این زمینه برنامه ریزی انجام شده بود که متاسفانه بیشتر از همه دشمن از این اتفاقات سواستفاده می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید