۵ خودروی پر فروش داخلی در سال جاری اعلام شد

    کد خبر :229216

آمار پرفروش ترین خودروهای داخلی در ۱۱ ماهه سال جاری اعلام شد.

در طی ۱۱ ماهه سال جاری آمار بیشترین میزان فروش در ایران متعلق به پراید 131 است. پراید همچنان به عنوان ارزان ترین خودروی بازار توانسته است رتبه اول شماره گذاری و فروش در ۱۱ ماهه امسال را به خود اختصاص دهد.

دومین خودروی پر فروش ایران نیز مربوط به خانواده سایپا است. این خودرو با ۲ مدل هاچ بک و صندوقدار به بازار عرضه شد و توانست به عنوان خودروی جانشین پراید فروش خوبی را نیز به خود اختصاص دهد اما مدلی که توانسته است رتبه دوم را به خود اختصاص دهد مدل تیبا ۲ است که از نوع هاچ بک است.

سومین خودروی پر فروش بازار ایران که همواره توانسته است نظر عده زیادی از خریداران را به خود جلب کند پژو پارس است. این خودرو علاوه بر اینکه توسط افراد مختلف خریداری می شود در ادارات دولتی نیز از آن زیاد استفاده می شود.

چهارمین خودروی پر فروش بازار از جمله خودروهایی است که مورد علاقه نسل جوان بوده و از همان ابتدای ورود نیز توانسته فروش خوبی را داشته باشد . پژو ۲۰۶ خودرویی است که با ظاهر زیبا و جوان پسند عنوان چهارمین خودرویی که بیشترین فروش و شماره گذاری در ۱۱ ماهه سال جاری را داشته است از آن خود کند.

اما عنوان پنجمین خودروی پر فروش بازار مربوط به پیرمرد خودروها که مدت ها پیش در اروپا تولید می شد اختصاص می یابد. پژو ۴۰۵ به عنوان پیشکسوت خودروهای ایران که در دهه ۷۰ وارد بازار ایران شده است هنوزهم توانسته است سهم بازار خود را حفظ کرده و عنوان پر فروش ترین خودروی بازار در ۱۱ ماهه سال جاری را به دست آورد.

پردیس خودرو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید