عمو‌های فیتیله‌ای «دوقلوها» را می سازند

    کد خبر :229166

محمد مسلمی با بیان اینکه برنامه «فیتیله‌ای‌ها» همچنان تعطیل است، از ساخت سریال جدیدی با عنوان «دوقلوها» توسط عمو‌های فیتیله‌ای خبر داد.

کارگردان «عمو‌های فیتیله‌ای» ضمن اعلام آغاز پخش سری جدید مسابقه «بهترین شو» با اجرای سپند امیرسلیمانی، از ساخت برنامه جدید فیتیله‌ای‌ها با عنوان «دوقلوها» خبر داد.

مسلمی درباره برنامه «بهترین شو» و پخش سری جدید آن که از جمعه، چهارم اسفند ماه آغاز خواهد شد و او به عنوان داور در این مسابقه حضور دارد، یادآور شد: مرحله اول این مسابقه با اجرای هومن حاجی عبداللهی و حسین اکبری به روی آنتن رفت. فصل دوم با اجرای سپند امیرسلیمانی و حسین اکبری از جمعه به روی آنتن خواهد رفت و من به همراه ارژنگ امیرفضلی و حمید گلی داوران این مسابقه هستیم.

او با اشاره به محتوای مسابقه «بهترین شو» که بچه‌ها در زمینه‌های علمی، ورزشی، هنری و … در آن به رقابت می‌پردازند، یادآور شد: بچه‌هایی که در سری جدید در مسابقه شرکت کردند استعداد‌های خوبی بودند و کار‌های خوبی به نمایش گذاشتند و از میان ۵۷ شرکت کننده ۳۰ نفر انتخاب شدند و پس از آن نیز مخاطبان باید به آن‌ها رأی بدهند تا ۱۰ نفر به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

او یادآور شد که مسابقه «بهترین شو» به تهیه‌کنندگی علیرضا آقایی جمعه‌ها ساعت ۱۵ از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود.

وی درباره عملکرد «بهترین شو» نیز اظهار کرد: این برنامه می‌تواند موفق باشد به شرط اینکه بچه‌ها از شهرستان‌های مختلف در آن شرکت کنند و این ساز و کار نیازمند آن است که سفری به شهرستان‌ها داشته باشیم و استعداد‌ها را کشف کنیم؛ البته الان بچه‌ها مدرسه دارند و اطلاع‌رسانی هم خوب صورت نمی‌گیرد و خیلی از آن‌ها محرومند امیدواریم شبکه دو بتواند استعداد‌ها را کشف کند و بهترین شو یکی از برنامه‌هایی است که می‌تواند موفق باشد. در شرایطی که دیگر برنامه‌های عروسکی، نمایشی و کودک کمرنگ شده‌اند و جایشان در تلویزیون خالی است و در این بخش نیازمند این هستیم که طرح و برنامه‌ای راه‌اندازی کنیم. به ویژه در وضعیت کنونی که از نظر آلودگی، زلزله، آموزش و پرورش و … با بحران‌های اساسی روبه‌رو هستیم و نیازمند طرح و برنامه جدی‌تری هستیم.

مسلمی با اشاره به حضور کارشناسان و برنامه‌سازان جدی برای کودک و لزوم حضور آن‌ها در تلویزیون اظهار کرد: برنامه کودک باید جدی گرفته شود و فقط اینکه بچه‌ها را سرگرم کنیم اتفاق خوبی نیست. بچه‌ها باید در همه زمینه‌ها آموزش ببینند.

او درباره برنامه فیتیله نیز اظهار کرد: این برنامه فعلا تعطیل است، اما اگر سازمان حمایت کند و سراغ اسپانسر نرود بنا داریم کل ساختار فیتیله را عوض کنیم، اما باید ببینیم دوستان در سازمان صدا و سیما برایشان اهمیت دارد یا نه؟

مسلمی در بخش پایانی گفت‌وگوی خود از ساخت برنامه «دوقلوها» توسط عمو‌های فیتیله‌ای خبر داد و درباره‌ی جزئیات آن به ایسنا گفت: اگر مشکلات مبنی بر اسپانسر حل شود قرار است برنامه‌ای با عنوان «دوقلوها» را برای تلویزیون با همکاری وزارت بهداشت تولید کنیم. البته هنوز مشکل مالی وجود دارد. با توجه به اینکه قرار است سریال کار کنیم نیاز به اسپانسر بیشتری داریم. صدا و سیما که کمک نمی‌کند و تهیه‌کنندگان مجبور هستند اسپانسر از بیرون بیاورند.

او درباره «دوقلوها» گفت: این مجموعه به تهیه‌کنندگی مهدی بصیری و کارگردانی بیات در ۱۰۰ قسمت قرار است تولید شود و در حال حاضر در مرحله نگارش است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید