ماجرای نجات سفیر هند توسط راننده تاکسی تهرانی

    کد خبر :229151

یک راننده تاکسی، جان سفیر هند در تهران را نجات داد.

به گزارش ایسنا،  هفته‌های گذشته در یک روز برفی سفیر هند که در منطقه زعفرانیه برای پیاده‌روی به بیرون از محل سکونت خود آمده بود بر اثر لغزندگی معابر روی زمین افتاد.

این سفیر حسب عادت هر روز بدون محافظ به پیاده‌روی می‌پردازد و در یک روز سرد زمستان که روی زمین افتاده بود و کسی به او توجه نمی‌کرد، یک راننده تاکسی که برای امرار معاش در خیابان‌های شمال تهران به دنبال مسافر بود با این فرد که روی زمین افتاده بود بر خورد و در اقدامی انسان‌دوستانه او را به بیمارستان منتقل کرد.

با توجه به اینکه سفیر هند مدارک شناسایی و موبایلی همراه خود نداشته، راننده نیز اطلاعی از هویت او نداشت. پس از آنکه سفیر توسط راننده به بیمارستان منتقل شد، هزینه‌های اولیه درمان وی نیز از جیب راننده پرداخت شد.

بعد از ساعاتی کارمندان سفارت هند به بیمارستان آمدند و وقتی با راننده تاکسی روبه‌رو شدند از وی بابت زحماتی که کشیده تشکر و قدردانی کردند و می‌خواستند مبلغی را به راننده تاکسی که هزینه‌های بیمارستان سفیر هند را داده پرداخت کنند که این راننده از پذیرش وجه امتناع کرد و به کارمندان سفارت هند گفت که این سفیر مهمان ما ایرانی‌ها بوده و ما ایرانی‌ها مهمان‌نواز هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید