برای بررسی علت سانحه

فرانسوی‌ها به محل سقوط هواپیما می‌روند

    کد خبر :229069

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشور، سه نفر از کارشناسان فرانسوی کمیته بررسی سانحه و چهار نفر از کارشناسان فرانسوی کمپانی سازنده هواپیما خبر داد.

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ورود تیم فرانسوی برای بررسی سانحه هوایی اخیر، گفت: در حال حاضر سه نفر از کارشناسان این تیم به همراه چهار نفر از افراد کمپانی سازنده هواپیما که آن‌ها هم فرانسوی هستند و مدیرکل دفتر بررسی سوانح در جلسه حضور دارند و قرار است بعد از این جلسه از محل سانحه بازدید کنند تا بعد از آن کارهای کارشناسی آغاز شود.

وی در مورد هدف برگزاری جلسه مذکور توضیح داد: هدف این جلسه بررسی فنی و تخصصی علت سانحه است. در این راستا زمانی که جعبه سیاه هواپیما پیدا شود تحویل تیم کارشناسی داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، یک فروند هواپیمای ATR ۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان ساعت ۸ صبح ۲۹ بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد اما به دلیل برخورد با یکی از قله‌های رشته‌کوه‌ دنا مسافران این پرواز به مقصد خود نرسیدند و تیم عملیات و نجات کشور در حال جستجوی لاشه این هواپیما و پیکرهای مسافران هستند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید