تأمین مالی تا سقف ۵۰۰میلیون تومان برای قراردادهای فستیوال تجهیزات پزشکی

    کد خبر :22861

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: هفت ایده برتر از ۱۳ مورد، در دومین فستیوال تجهیزات پزشکی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۷ توسط صاحبان ایده ارائه شدند.

اکبر قنبرپور در مراسم دومین فستیوال تجهیزات پزشکی اظهار کرد: این فستیوال، هفتمین فستیوال برگزار شده در طی دو سال اخیر است.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال چهار فستیوال دیگر برگزار خواهد شد، افزود: همچنین قرار است سه فستیوال کرمان، کرمانشاه و استان مرکزی برگزار شود.

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران خاطر نشان کرد: این فستیوالها فرصتهای خوبی برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند و تاکنون 10 ایده برتر در بازار دارایی فکری معامله شده است.

وی همچنین به حمایتهای مالی از قرادادهای این رویداد اشاره کرد و گفت: تاکنون 10 معامله در بازار دارایی فکری به سرانجام رسیده که از معامله یازدهم تا معامله بیستم این امکان وجود دارد تا سقف 60 درصد قراردادهایی که در این رویداد منعقد می‌شود تا مبلغ 500 میلیون تومان تامین سرمایه شوند.

قنبرپور تأکید کرد: بازپرداخت این تسهیلات بدون سود و تنفس لازم برای تحقق فناوری در نظر گرفته شده است.

ایده‌های «کمک کننده به عامل زایمان»، «واکر چند منظوره»، «اسفنج شستشو دهنده داخل شکمی»، «اجزا مدولار پروتز زیر زانو»، «تولید پلیت الکتروکوتر جراحی»، «قلم پلاسمایی» و «دستگاه انتقال انواع مایعات به وسائل اندوارولوژی و تمامی عملهای جراحی باز و بسته» در این فستیوال که در حاشیه نمایشگاه فناوری و نوآوری INOTEX 2017 برگزار شد، ارائه شدند.

به گزارش تسنیم، در این فستیوال که به عنوان بستری برای تجاری‌سازی و فرصتی برای سرمایه‌گذاری تجهیزات پزشکی از آن یاد می‌شود هفت ایده برتر از میان 143 ایده، طرح خود را برای سرمایه‌گذاران به صورت حضوری ارائه کردند و بیش از 100 طرح تأیید شده توسط کارشناسان هم در یک کتابچه در اختیار شرکت‌کنندگان در رویداد قرار گرفت.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (INOTEX2017) از 2 تا 5 خردادماه سال جاری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید