نظر سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی درباره اظهارات تابش

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ۸:۴۸
    کد خبر :228554

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: شاید اکنون که جاسوسان در حوزه محیط زیست دستگیر شده اند آقایان می خواهند بگویند جمعی از فعالان محیط زیستی در این پرواز سقوط کرده اند.

تا قبل از وجود مستندات، هرگونه گمانه زنی درباره هواپیمای ATR ممنوع/ نمی دانم انگیزه تابش از اظهاراتش درباره حضور فعالان محیط زیستی در پرواز تهران-یاسوج چیستسیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره علت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، اظهار داشت: باتوجه به اینکه گزارشات مکتوب و مستنداتی از مسئولین ذی‌ربط در اختیار نداریم نمی توانیم پیشاپیش درباره ابعاد مختلف این حادثه پیش‌داوری و قضاوت کنیم.

وی با بیان اینکه لازمه ارائه تحلیل درست درباره این مسئله وجود مستندات و مستدلات کافی است، افزود: قطعاً مکالمات خلبان و خدمه هواپیما درباره علت مشکل پیش آمده در جعبه سیاه هواپیما وجود دارد اما صعب العبور بودن مکان این حادثه اجازه دسترسی به اطلاعات اولیه به مسئولان را تا این لحظه نداده است.

نقوی حسینی در پاسخ به این سوال که ادعای محدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست مبنی بر حضور جمعی از فعالان محیط زیستی در هواپیمای ATR را چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: اگرچه اسامی مسافران این پرواز اعلام شده اما بنده هنوز هویت این افراد را آنالیز نکرده ام.

در گفت وگو با دانشجو،سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید براینکه امروز همه ملت ایران محیط زیستی هستند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم هدف از طرح چنین مسائلی چیست؟ شاید اکنون که جاسوسان در حوزه محیط زیست دستگیر شده اند آقایان می‌خواهند بگویند جمعی از فعالان محیط زیستی در این پرواز سقوط کرده اند. نمی دانم چه نسبتی در این موضوعات وجود دارد!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید