یک نماینده مجلس: آقای آخوندی استعفا بدهید

    کد خبر :228384

یک نماینده مجلس از آخوندی خواست که به دلیل ناکارآمدی‌های ایجاد شده در حوزه راه و بروز حوادث متعدد هوایی، از سِمت خود استعفا دهد.

به گزارش  تسنیم: حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه امنیت راه‌های هوایی و زمینی و مشکلات ایجاد شده در این حوزه گفت: باید نگاه کارشناسی و موشکافانه‌ای به وقایع اخیری که در کشور و در حوزه حمل ونقل رخ داده داشته باشیم.

وی افزود: حدود 5 حادثه ناخوشایند از قبیل واژگونی اتوبوس، برخورد دو قطار در محور شاهرود و همینطور حادثه پلاسکو و دیگر اتفاقات افتاده که متاسفانه در این وقایع آسیب‌شناسی درباره علت آن‌ها صورت نگرفته و ما پس از این حوادث متوجه نشدیم که علل این حوادث چه بوده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به مشکلات ایجاد شده در حوزه دریایی، سقوط هواپیماها و اتفاقات جاده‌ای و همینطور سانحه سقوط هواپیما در سمیرم اشاره و تاکید کرد: این اتفاقات ناخوشایند است و وزیر راه باید در قبال این موضوعات پاسخگو باشد زیرا مدیریت در حوزه تامین امنیت راه‌ها ضعیف بوده و ناکارآمد است و شرایط طوری است که اصلاً برنامه مشخصی از سوی وزارت راه برای این‌ حوزه‌ها وجود ندارد.

مقصودی خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از آقای آخوندی می‌خواهم که برای تسلای خاطر بازماندگان سانحه هوایی اخیر که در سمیرم اتفاق افتاده نیز استعفا دهد تا با این کار آسیب‌های این حوزه بیشتر بررسی شود.

وی همچنین ادغام وزارتخانه‌های مسکن و شهرسازی و راه را نیز اقدامی غیرکارشناسانه دانست و گفت: باید این وزارتخانه‌ها باید از هم تفکیک شوند تا 2 وزارتخانه جدید بتوانند در کنار هم با وظایف مجزا فعالیت کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید نمایندگان استیضاح آقای آخوندی وزیر راه را کلید بزنند تا بتوانیم با این کار پیام مردم را به مسئولین و دولت برسانیم، تامانع بروز اتفاقات دیگری از جمله سوانح هوایی شویم.

مقصودی با بیان این که باید راه‌کارهای جدیدی برای جلوگیری از سوانح هوایی اندیشیده شود گفت: قطعاً استعفای آقای آخوندی رافع مشکلات خواهد بود و در تاریخ از وی نام نیکی برجای خواهد ماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر آقای آخوندی کشور و نظام را دوست دارد به نفع مردم و در جهت بررسی مشکلات بیشتر آنها، استعفا دهد، تا آسیب‌های حوزه راه شناسایی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید