۷ شرکت خارجی در نمایشگاه دریایی ایران حضور دارند

    کد خبر :228332

مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی در بندرعباس، به‌منظور معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری دریایی و بندری کشور خبر داد.

علی‌اکبر مرزبان با اعلام این‌که پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۷ شرکت بین‌المللی از چهار کشور به همراه ۵۳ نماینده از بخش خصوصی و دولتی داخلی در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش تسنیم، وی با تاکید بر این‌که نمایشگاه امسال بستری برای مذاکره شرکت‌ها و ارگان‌های دریایی افزود: چنین فضایی موجب خواهد شد در صورت موافقت شرکت کنندگان در نمایشگاه، شرایط انعقاد قرارداد دوجانبه یا چندجانبه‌ای فرآهم شود.

وی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه بندری و دریایی و خدمات ارائه شده در حوزه بنادر را دو هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی دریای اعلام کرد و گفت: مخاطب این نمایشگاه ارگان‌های مختلف دریایی و نیز جامعه خاص بندری و دریایی است.

مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور با بیان این‌که نمایشگاه پنجم ۵ تا ۷ اسفند برگزار می‌شود، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی، حفاظت محیط زیست، شیلات، نفتکش، مناطق آزاد و… در این نمایشگاه حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید