تویوتا، مورد اعتمادترین برند از دیدگاه جی دی پاور

  • خودرو
  • سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳
    کد خبر :228301

موسسه جی دی پاور آمریکا در ماه فوریه هر سال گزارشی با عنوان ” مورد اعتمادترین برند خودرو” (Vehicle Dependability Study) در آمریکا را معرفی می کند. در این لیست برندهای مطرح خودروسازی جای دارند و با توجه به بررسی های صورت گرفته و نظرسنجی از مشتریان خودروها توسط جی دی پاور در خصوص مشکلات خودروهای خریداری شده، بهترین برندها معرفی می شوند. بهترین برندهایی که در طول مدت زمان استفاده از سوی مشتریان با کمترین مشکلات همراه بوده اند. در آخرین گزارش نیز لکسوس به عنوان برند لوکس تویوتا توانست برای هفتمین سال پیاپی بالاتر از رقبای آمریکایی و اروپایی خود در این جدول قرار گیرد و عنوان مورد اعتمادترین برند خودرو سال ۲۰۱۸ را کسب کند.
در این رتبه بندی همچنین چهار محصول از لکسوس و دو محصول از تویوتا نیز توانستند به عنوان بهترین خودروها در کلاس خود معرفی شوند که نسبت به دیگر برندهای خودرویی بیشترین سهم را داشته اند. علاوه بر دریافت جایزه VDS توسط لکسوس CT در کلاس هاچ بک های کوچک، لکسوس RX در کلاس شاسی بلندهای متوسط لوکس برای نهمین بار، GS در کلاس سدان های متوسط لوکس برای ششمین بار و ES در کلاس سدان های متوسط برای هفتمین سال توانستند جایزه VDS را دریافت کنند.
همچنین در گزارش جی دی پاور تویوتا پریوس برای هشتمین سال و پیکاپ تویوتا تاکوما در کلاس خودروهای پیکاپ متوسط برای چهارمین سال جایزه VDS را به خود اختصاص دادند. این افتخارات از سوی برند تویوتا و لکسوس در حالی است که ۵ خودروی دیگر این دو برند در این گزارش توانستند در جایگاه های دوم و سوم کلاس خود جای بگیرند.
لازم به ذکر است که تویوتا پریوس پر فروش ترین خودروی هیبریدی دنیا است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید