تحویل ۲۰ هتل ۴ و ۵ ستاره در سال ۹۶

    کد خبر :22821

 معاون سرمایه گذاری ساز ان میراث فرهنگی از تحویل ۲۰ هتل ۴ و ۵ ستاره در سال ۹۶ خبر داد و گفت در مجموع از سال ۹۲ تا کنون ۵۵ هتل چهار و ۵ ستاره به هتلهای پر ستاره کشور اضافه شده است.

سعید شیرکوند  گفت:  پیش از این  ۱۲۵ هتل چهار و پنج ستاره داشتیم که در این دولت ۵۵ هتل ۴ و ۵ ستاره دیگر به آن اضافه شد. امسال قصد داریم  ۲۰ هتل با همین ستاره ها تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه ایجاد نهضت هتلسازی مهمترین عملکرد در بخش معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی بوده است گفت: سرمایه گذاری خارجی ، بیشتر در حوزه مدیریت هتلداری وارد شده است چون سرمایه گذاری پروسه متفاوتی دارد. وقتی کشوری وارد بحث صنعت گردشگری می شود اول گردشگران به آن کشور می روند. بعد که اطلاعات منتقل شد مدیران هتلداری می روند تا ببینند مدیریت هتلداری در آنجا چگونه است این کار پروسه یک ساله ای را نیاز دارد. بعد که آنها احساس کردند هتلداری در کشور مورد نظر جواب می دهد و شرایط مناسب است سرمایه گذاران وارد شده و شروع به فعالیت می کنند.  سرمایه گذار تا همه ابعاد را در نظر نگیرید وارد حوزه کاری نمی شود.

شیرکوند بیان کرد: ما اکنون در مرحله پایان دوره مدیریتی و در حال ورود به بحث سرمایه گذاری هستیم تا شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری وارد شوند. با این وجود در زمینه سرمایه گذاری در گردشگری هنوز به قرارداد قطعی نرسیده ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید