ایجاد شرکت پسماند شهری در جنوب شرق استان

    کد خبر :228182

استاندار تهران از ثبت شرکت پسماند (ویژه زباله های شهری) تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی خواستار جدی گرفتن موضوع پسماند از سوی شهرداران استان شد و تأکید کرد: امسال در بودجه سال ٩٧ رقم خوبی از سوی دولت به مدیریت پسماند تخصیص داده شده و اگر به فکر تأسیس شرکت های پسماند نباشیم نمی توانیم از این بودجه سهمی داشته باشیم.

وی با اشاره به این نکته که در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان که مشترک با شهرستان ها برگزار می شود برنامه ریزی برای ٤سال آینده شهرستان ها انجام می شود خواستار مشارکت و ارائه نظرات کارشناسی اعضای جلسه شد.

استاندار تهران اراضی شهرستان پاکدشت را زرخیز و مستعد توسعه بخش کشاورزی استان توصیف کردوافزود: برای صیانت از این اراضی باید سایت پسماند (زباله سوز) ویژه شهرستان های جنوب شرق استان (پاکدشت،ورامین،قرچک و پیشوا)و با سهامداری هشت شهر برای پسماند شهری ایجاد کنیم.

وی از ثبت شرکت پسماند (ویژه زباله های شهری) تا پایان سال جاری خبر داد و گفت:کارهای مربوط به عملیات اجرایی این شرکت وجانمایی آن از اول تیرماه سال آینده آغاز می شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مقیمی در ادامه با اشاره به استقرار سه شهرک صنعتی در شهرستان پاکدشت خواستار تعیین تکلیف پسماند صنعتی این شهرستان شد و تصریح کرد: کارهای مطالعاتی و جانمایی مربوط به ایجاد سایت شماره یک پسماند صنعتی انجام شده و عملیات مربوط به احداث راه دسترسی به این مرکز در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید