نفاق پیچیده‌ی امروز را باید با روشنگری بر طرف کنیم

    کد خبر :227649

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: متاسفانه نفاق پیچیده‌ای وجود دارد که باید با تدبیر و بدون ایجاد تنش و تشنج و روشنگری درباره دستاوردهای فراوان انقلاب به آن پرداخت.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران صبح امروز در همایش سراسری روحانیون سپاه گفت: وظیفه و رسالت نمایندگی‌های ولی فقیه در سپاه نواحی و استان‌ها ایجاد قوت که همان ایمان و بصیرت در پاسداران است، می‌باشد.

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه قدرت‌سازی هنر اسلام است، گفت: اگر قدرت و قوت با یکدیگر همراه شوند، می‌توانیم شخص یا دستگاه قدرتمندی داشته باشیم.

به گزارش مهر،وی با اشاره به اقتدار ایران و پیروزی‌های محور مقاومت ادامه داد: وضعیتی که امروز در پی رهنمودهای رهبر انقلاب در غرب آسیا به وجود آمده، ناشی از ترکیب قدرت و قوت و ایجاد انگیزه در بین مردم لبنان، سوریه، عراق و انتقال فرهنگ بسیجی بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تنها عاملی که به وسیله آن می‌توان در برابر آمریکا ایستاد، «مقاومت» است که در غرب آسیا این موضوع را به خوبی مشاهده می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: انقلاب اسلامی همچون دو روی یک سکه است، در یک روی این سکه دستاوردها، عملکرد و صدور انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر و در روی دیگر سکه، نوع مدیریت در بخش دولت است. امروز با مشکلاتی مواجه هستیم و متاسفانه نفاق پیچیده‌ای وجود دارد که باید با تدبیر و بدون ایجاد تنش و تشنج و روشنگری درباره دستاوردهای فراوان انقلاب به آن پرداخت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید