شخصیت مضطرب محمد بن سلمان و نقش «بلک واتر» در بازداشت شاهزادگان

    کد خبر :227396

فعال توئیتری معروف به «مجتهد» در تازه ترین افشاگری خود در خصوص خاندان آل سعود از شخصیت مضطرب و نگران محمد بن سلمان و نقش نیروهای «بلک واتر» در بازداشت شاهزادگان سعودی پرده برداشت.
فعال توئیتری سعودی معروف به مجتهد در تازه ترین پستهای توئیتری خود در خصوص خاندان آل سعود نوشت: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شخصیت بسیار نگرانی دارد و همواره مضطرب است و زمانی که می خواهد برروی یک مسأله ای متمرکز شود از لحاظ ذهنی بسیار خسته می شود. وی همچنین از این مسأله بسیار نگران است که با استفاده از سم مورد هدف قرار گیرد به همین خاطر از ظروف پلاستیکی استفاده نمی کند چرا که معتقد است در این ظروف امکان تزریق سم وجود دارد و ظروف شیشه ای را ترجیح می دهد.

به گزارش مهر، وی در ادامه افزود: نمی دانم چرا محمد بن سلمان تا این حد به مناطق «العلا» و «مدائن صالح» علاقه مند است و بیشتر زمان خود را در این مناطق می گذراند. باقی اوقات خود را نیز با قایق تفریحی میان مناطق «الوجه» و «رأس الشیخ حمید» در غرب تیران و صنافیر می گذراند. به دلیل علاقه شدید بن سلمان به این ساحل شرکت بن لادن تصمیم گرفته پنج کاخ برای وی در این منطقه بنا کند.

مجتهد هم چنین تاکید کرد: در خصوص بازداشت اخیر شاهزادگان سعودی که اعلام شده ۱۱ تن از نوادگان «سعود بزرگ» در میان آنها بوده نیز باید بگویم که تعداد کلی افراد بازداشت شده ۷۰ تن بوده که از میان آنها ۴۰ تن از نوادگان «سعود بزرگ» محسوب می شدند. نیروهایی که این شاهزادگان را بازداشت کردند ۸۰۰ تن بودند که ۷۰۰ تن از آنها از نیروهای بلک واتر و بقیه از نیروهای گارد پادشاهی بودند که در جریان این بازداشتها درگیری هایی میان نیروهای بلک واتر و بازداشت شدگان به وقوع پیوست و منجر به مجروحیت شدید دو طرف شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید