«وقتشه» ، با اجرای بازیگر مشهور روی آنتن شبکه نسیم

    کد خبر :227376

برنامه تلویزیونی «وقتشه» از 5 اسفند ماه به روی آنتن می رود و به صورت ویژه در جدول پخش نوروزی شبکه نسیم قرار گرفته است.

ابوالفضل صفری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «وقتشه» درخصوص جزئیات و تغییرات این برنامه تلویزیونی گفت: برنامه «وقتشه» بعد از وقفه ای که در پخش داشت، از پنجم اسفند با پرداختن به ابعاد مختلف زندگی، مسئولیت های شهروندی و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی به روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه قرار است با یادآوری مسئولیت مادر قبال جامعه، منجر به حال خوب بینندگان ما و در نتیجه رسیدن به آرامش و کاهش نگرانی ها و ترس های امروزی شود.

وی با بیان اینکه بحث ما در سری اول مشخصا به مقوله ازدواج و مقدمات آن می پرداخت، ادامه داد: تغییرات ما در فصل دوم این برنامه همه براساس بالاتر بردن کیفیت زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی است؛ که در رسانه ملی تاکید بسیاری روی آن است و از اساسی ترین و حیاتی ترین بحث برنامه سازی محسوب می شود.

تهیه کننده برنامه «وقتشه» درخصوص پخش نوروزی این برنامه بیان کرد: ویژه برنامه نوروزی «وقتشه» ذیل محوریت حال خوب بینندگان، در 13 قسمت به صورت تخصصی درباره فرهنگ، آداب و رسوم، هنرمندان و …. اقوام می پردازد و هر شب با حضور یکی از اهالی آن قوم به روی آنتن می رود.

صفری درخصوص روند این برنامه گفت: این برنامه کارشناس ندارد، و براساس تجربیات عملگرانه مردم و یا نخبگان، با اجرای کامران تفتی به مدت یک سال پیاپی پیش رود.

وی در ادامه درخصوص سری جدید برنامه «وقتشه» گفت: سری جدید این برنامه در چندین فصل موضوعی طراحی شده و به صورت پیوسته با محوریت های مختلف پیرامون سبک زندگی، به روی آنتن می رود.

صفری در پایان با اشاره به وقفه ای که در پخش و تولید برنامه «وقتشه» افتاد، گفت: وقفه ای که بین پخش و تولید این برنامه رخ داد به دلیل تغییر مدیریت شبکه نسیم و نکات دقیق، عمیق و کمک دهنده ای بود که آقای احسانی درخصوص این برنامه داشت، تا «وقتشه» در بستر شبکه نسیم با شمایلی تخصصی تر پخش شود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محمد راسخ نژاد گفت:

    سلام . بابت برنامه ی عالی “وقتشه” از همه تشکر میکنم . مایلم خطاب به اقای تفتی , مجری توانا و دوست داشتنی این برنامه عرض کنم : درست میگویی . جداشدن از کسی یا کسانی که دوستشان داری بسییار سخت است . ولی وقتی چاره ای نیست باید با انها خداحافظی کنی . معنی خداحافظی این است که دعا میکنم خدا تو را یا شما را سالم و با نشاط و پرانرژی حفظ کند تا دوباره همدیگر را ببینیم . بخاطر اشتیاق داشتن به دیدار مجدد است که با او یا انها خدا حافظی میکنیم . یعنی او یا انها را به خدا میسپاریم که حفظ و حفاظتشان نماید و دوباره همدیگر را سالم و سرحال ببینیم . موید باشید انشاالله محمد راسخ نژاد از کاشان

دیدگاهتان را بنویسید