تیم‌های لیگ برتری بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند/ تقابل مدعیان قهرمانی در هفته ششم

  • ورزشی
  • شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۲۸
    کد خبر :226382

دیدارهای هفته پنجم تا هفتم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو مردان در حالی روز دوشنبه (30 بهمن‌ماه) با حضور 11 تیم در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود که در هفته ششم شاهد مصاف 4 تیم نخست جدول رده‌بندی با یکدیگر خواهیم بود.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های هفته پنجم، ششم و هفتم از دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم، روز دوشنبه (30 بهمن‌ماه) با حضور 11 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، هیات تکواندو استان البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن و هیات تکواندو شمال‌شرق در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می شود.

در نخستین دیدار هفته پنجم کلینیک بهبد کرج رو در روی دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد، سپس شهرداری ورامین صدرنشین به مصاف تعاونی انقلاب شهریار می‌رود، در ادامه نیز هیات تکواندو استان البرز باید با یاسین پیشرو قم مبارزه کند.

هوگوپوشان ملوان نداجا برابر تکواندوکاران هیات تکواندو شمال‌شرق صف آرایی می‌کنند و در دیدار پایانی این هفته نیز پالایش نفت آبادان با لوازم خانگی پیکار خواهد کرد. پاس قوامین نیز با قرعه استراحت رو به رو است.

اما در هفته ششم و در اولین دیدار لوازم خانگی کن رده دومی با پاس قوامین که در جایگاه چهارم قرار دارد مبارزه می‌کند. در دومین مبارزه نیز شاهد پیکار شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد که هر دو از مدعیان قهرمانی هستند خواهیم بود.

در ادامه هیات تکواندو استان البرز به مصاف کلینیک بهبد کرج می‌رود، ملوان نداجا رو در روی تعاونی انقلاب شهریار قرار می‌گیرد. سپس پالایش نفت آبادان با یاسین پیشرو قم مبارزه می‌کند. هیات تکواندو شمال‌شرق نیز در این هفته استراحت دارد.

برنامه رقابت‌های هفته هفتم///
تیم هیات تکواندو شمال‌شرق – تیم پاس قوامین
تیم ملوان نداجا – تیم دانشگاه آزاد
تیم پالایش نفت آبادان – تیم کلینیک بهبد کرج
تیم لوازم خانگی کن – تیم یاسین پیشرو
تیم شهرداری ورامین – تیم هیات تکواندو استان البرز
تیم تعاونی انقلاب شهریار (استراحت)

گفتنی است؛ در پایان رقابت‌های هفته چهارم، تیم شهرداری ورامین توانست با 36 امتیاز صدرنشینی خود را در جدول رده بندی حفظ نماید، لوازم خانگی کن با 35 امتیاز جایگاه دومی خود را تثبیت کرد و دانشگاه آزاد نیز با 31 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید