معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد

تشکیل واحد مدیریت بحران پرستاری در وزارت بهداشت

    کد خبر :226140

معاون پرستاری وزارت بهداشت از تشکیل تیم ملی پرستاری بحران در معاونت پرستاری خبر داد و گفت: همچنین تیم‌های متناظر در مناطق ۱۰ گانه آمایشی علوم پزشکی کشور با استفاده از افراد آموزش دیده، بعد از گذراندن سه پودمان مدیریت بحران پرستاری و کسب توانمندی‌های لازم تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر مریم حضرتی در روز پایانی اولین کارگاه کشوری مدیریت بحران پرستاری ضمن بیان این مطلب افزود: هماهنگی با سازمان جهانی بهداشت نیز جهت برگزاری دوره‌های مدیریت بحران پرستاری در کشورهای همسایه با همکاری مرکز تحقیقات بلایا و حوادث دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی انجام شده است.

معاون پرستاری گفت: کسانی جواز حضور در دوره دوم پودمان را بدست می‌آورند که نقشه خطر منطقه آمایشی خود را تهیه و به واحد مدیریت بحران معاونت پرستاری ارسال کنند.

وی افزود: هر کدام از افرادی که دوره سوم پودمان را با موفقیت بگذرانند و حائز مدرک مدیریت بحران شوند، باید برای ۲۰نفر از منطقه آمایشی خود دوره آموزشی را تدارک ببینند.

بنابر اعلام وبدا، حضرتی در پایان ضمن قدردانی از همکاری سازمان اورژانس کشور و مرکز تحقیقات بلایا و حوادث دانشگاه علوم بهزیستی، ابراز امیدواری کرد که با تشکیل تیم مدیریت بحران کشوری و همچنین تشکیل تیم متناظر آن در مناطق ۱۰ گانه آمایشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، بتوانیم در بحران‌ها منظم‌تر و مدیریت شده‌تر از گذشته عمل کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید