سقوط یک دستگاه خودرو در گودال 12 متری

  • حوادث
  • شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲
    کد خبر :226115

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از سقوط یک دستگاه خودروی 206 در یک گودال 12 متری در خیابان ولنجک خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 1:55 امروز شنبه، سقوط یک خودرو به داخل گودال در ولنجک به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و گروه نجات 16 از ایستگاه 64 پس از دو دقیقه در محل حادثه حاضر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: یک دستگاه خودروی 206 با سرنشین مرد که حدودا 25 سال سن داشت، هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و پس از عبور از جوی آب و پیاده‌رو با موانع اطراف محل گودبرداری برخورد و به داخل محل گودبرداری با عمق 12 متر سقوط کرد.

وی با بیان اینکه خودرو به صورت واژگون در داخل گودال افتاده بود افزود: نگهبان ملک، راننده خودرو را از داخل گودبرداری خارج کرد اما این فرد از چند ناحیه دچار مصدومیت شده بود.

ملکی با اشاره به اینکه خودرو کاملا متلاشی شده بود اظهار کرد: آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و با توجه به اینکه خودرو نشت بنزین داشت و احتمال آتش‌سوزی وجود داشت ایمن‌سازی های لازم انجام شد و این فرد را با احتیاط کامل از عمق گودال خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: خودرو به حالت اولیه برگردانده شد اما خارج کردن آن به صبح امروز و پس از روشن شدن هوا موکول شد. عملیات در ساعت 2:12 به پایان رسید و محل تحویل عوامل انتظامی و نگهبان ملک داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید