پرچم دار لوکس «مرسدس بنز» بروزرسانی شد

  • خودرو
  • جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ۹:۳۰
    کد خبر :225671

روز ولنتاین برای دوست داران سری مرسدس بنز S کلاس ویژه خواهد بود، زیرا کمپانی خودروسازی مرسدس بنز پرچم دار لوکس خود یعنی “مرسدس میباخ S کلاس” را بروزرسانی کرده است که اولین نمایش عمومی آن در نمایشگاه بین المللی ژنو 2018 انجام خواهد شد.

نسخه معرفی شده از سوی کمپانی خودروسازی مرسدس بنز، در واقع یک نسخه بروزرسانی شده از “مرسدس میباخ S کلاس” خواهد بود که حالا ظاهر آن بهتر شده، تجهیزات آن بروزرسانی شده و همچنین در کنار این موارد، از جدیدترین تجهیزات صنعت خودروسازی در این خودروی لوکس مرسدس بنز استفاده شده است که طبق ادعای منابع خبری، از اواخر تابستان سال جاری در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

عمده تغییرات ظاهری اتومبیل، مربوط به یک جلوپنجره جدید مشبک با ستون‌های داخلی کرومی می‌شود که نمونه آن بر روی اتومبیل کانسپت “مرسدس میباخ 6” مورد استفاده قرار گرفته بود که در سال 2016 میلادی به طور رسمی رونمایی شد، اما حالا این جلوپنجره جدید مشبک با ستون‌های عمودی و همچنین حاشیه کرومی داخلی، بر روی نسخه جدید مرسدس میباخ S کلاس مورد استفاده قرار گرفته است.

در زیر کاپوت نسخه S 560 4Matic، شرکت سازنده از یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری توربو دوقلو استفاده کرده است که حداکثر خروجی قدرت آن معادل 463 اسب بخار بوده و همچنین می‌تواند 700 نیوتن متر گشتاور داشته باشد که درست همانند نسخه فعلی اتومبیل، یک شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدودا 4.8 ثانیه به همراه داشته است.

علاوه بر این، یک نسخه قوی‌تر با کد S650 وجود دارد که در زیر کاپوت آن یک پیشرانه 6 لیتری دوازده سیلندر نصب شده و می‌تواند خروجی قدرت 621 اسب بخاری و همچنین گشتاور 1000 نیوتن متری داشته باشد که با 0.2 ثانیه شتاب سریع‌تر نسبت به نسخه S 560، می‌تواند شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت 4.6 ثانیه داشته باشد.

در ادامه گفتنی است که خودروی “مرسدس میباخ S کلاس” در نسخه‌های جدید خود به فاصله بین دو محور 3365 میلی متر مجهز شده و همچنین طول کلی اتومبیل به عدد 5461 میلی متر رسیده است که برای هر دو مورد، شاهد افزایش 254 میلی متری فاصله هستیم تا فضای پای بهتر و بیشتری در اختیار سرنشینان عقب اتومبیل قرار گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، هنوز قیمت دقیقی از سوی کمپانی خودروسازی مرسدس بنز اعلام نشده است، اما مدل‌های فعلی اتومبیل در نسخه‌های S560 به قیمت پایه 168 هزار و 600 دلار به مشتریان عرضه می‌شود، این درحالیست که نسخه قدرتمند S650 اتومبیل به قیمت پایه 198 هزار و 700 دلار قابل سفارش خواهد بود که انتظار می‌رود نسخه‌های جدید اتومبیل افزایش قیمت اندکی را تجربه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید