وقتی «رکستون جی4» رهبر بازار SUVهای بزرگ می شود

  • خودرو
  • جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۱۶
    کد خبر :225662

رکستون G4 در سال جاری بخش بزرگی از بازار SUV های بزرگ را در کره جنوبی در اختیار دارد.

براساس داده هایی که در سه ماهه سوم سال 2017 توسط انجمن تولید کنندگان خودرو در کره منتشر شد، از ابتدای سال در مجموع 77هزار و 516 خودرو SUV بزرگ فروخته شده که رشدی بالغ بر 29درصد را نسبت به سال گذشته نشان می دهد. اما از زمان عرضه رکستون جی4 در ماه می، بیش از 13 هزار دستگاه رکستون G4 به فروش رفته که پرفروش‌ترین در کلاس خود بوده است.

شرکت سانگ یانگ کره جنوبی در 3.5 سال گذشته بیش از 351میلیون دلار به منظور توسعه رکستون G4 هزینه کرده است، که نتیجه آن ساخت خودرویی به کمال رسیده در کلاس خودش می باشد و به گفته شرکت، عرضه رکستون G4 در فروش سایر SUV های بزرگ تاثیر گذاشته و موجب گسترش بازار در این کلاس شده، کلاسی که در حال حاضر رهبر آن رکستون G4 است.

برای اولین بار در این کلاس در دنیا رکستون G4 از یک شاسی چهار لایه از جنس فولاد با مقاومت کششی فوق بالا ( 1.5گیگاپاسگال ) که توسط شرکت پوسکو توسعه داده شده، استفاده می کند.

همچنین رکستون G4 با ویژگی هایی مثل سیستم ترمز اضطراری پیشرفته، دوربین ۳۶۰ درجه، صندوق برقی هوشمند، ترمز دستی برقی، سیستم اتوهلد، مانیتور 8 اینچی و همچنین چرم طبیعی ناپا در داخل کابین عرضه می شود.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت سانگ یانگ قصد افزایش فروش رکستون G4 در بازارهای جهانی را دارد که این رویه را در ماه سپتامبر در بریتانیا و سپس در سایر نقاط اروپا از جمله آلمان، ایتالیا، فرانسه، همچنین کشورهای آسیایی، خاورمیانه، آمریکای مرکزی و استرالیا آغاز کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید