تویوتا با «سوپرا» به نمایشگاه خودرو ژنو می رود

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ۸:۱۷
    کد خبر :224192

پس از سال‌ها حدس و گمان و همچنین انتشار تصاویر جاسوسی و گرافیکی، به نظر می‌رسد که در نهایت کمپانی خودروسازی تویوتا در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال، به طور رسمی از خودروی جدید “تویوتا سوپرا” رونمایی کند.

به گزارش پرشین خودرو، پیرو این موضوع، اخیرا کمپانی خودروسازی تویوتا یک تصویر پیش نمایش تاریک ارائه کرده و همچنین در ادامه تاکید کرده است که خودروی نسل جدید تویوتا سوپرا در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو امسال رونمایی خواهد شد.

اما به غیر از انتشار این تصویر، همانطور که انتظار می‌رفت شرکت خودروسازی تویوتا هیچگونه اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و یا ویژگی‌های اتومبیل ارائه نکرده است که انتظار می‌رود چند روز مانده به نمایشگاه ژنو در ماه مارس، خودروی جدید “تویوتا سوپرا” به طور آنلاین رونمایی شود، اما منابع خبری احتمال بیشتری می‌دهد که اولین معرفی رسمی اتومبیل در نمایشگاه بین المللی ژنو و در غرفه اختصاصی تویوتا انجام شود.

باتوجه به ادعای منابع خبری، خودروی جدید “تویوتا سوپرا” و همچنین نسل جدید “بی ام و Z4” به طور مشترک از یک پلتفرم استفاده می‌کنند که همین موضوع می‌تواند به استفاده مشترک پیشرانه و همچنین برخی ویژگی‌های یکسان این دو اتومبیل ختم شود.

این خودرو نه تنها یک پلتفرم مشترک با اتومبیل “بی ام و Z4” دارد، بلکه پیش از این تایید شده است که هر دو اتومبیل “تویوتا سوپرا” و نسل جدید “بی ام و Z4” در یک کارخانه مشترک واقع در شهر “گراتس” اتریش تولید خواهد شد. ولی در ادامه برای اطلاع از جزییات فنی اتومبیل، باید تا معرفی رسمی این محصول در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال صبر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید