بهبود نسبی وضعیت بازارهای وال‌استریت

    کد خبر :223704

امروز درحالی‌که بازارهای وال‌استریت بازگشت خود از سقوط‌های شدید هفته گذشته را ادامه داد و وضعیت خود را بهبود بخشید، بازارهای آسیایی از پایین‌ترین مقادیر ۲ ماهه خود فاصله بیشتری گرفت.

روز سه‌شنبه درحالی‌که بازارهای وال‌استریت بازگشت خود را از سقوط‌های شدید هفته گذشته، ادامه داد و وضعیت خود را بهتر کرد، بازارهای آسیایی از پایین‌ترین مقادیر ۲ ماهه خود فاصله بیشتری گرفتند. این درحالیست که سرمایه‌گذاران همچنان در مورد اعلام داده‌های تورم آمریکا در ادامه این هفته، نگران هستند.

به گزارش مهر، تاجران پیش‌بینی می‌کنند بازارهای اروپایی هم امروز بازگشایی بهتر داشته باشند و انتظار می‌رود فوتسی انگلیس ۰.۲۵ درصد رشد کند و داکس آلمان و کاک فرانسه هم ۰.۳۰ درصد بالاتر باز شوند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه خارج ژاپنِ ام‌اس‌سی‌آی، پس از این که روز جمعه به پایین‌ترین سطح خود از ۱۱ دسامبر تا کنون رسید، امروز ۱.۱ درصد جهش کرد.

سهام استرالیایی ۰.۶ درصد رشد کردند و کوسپس کره‌جنوبی ۰.۶۵ درصد بالاتر آمد. نیکی ژاپن شروع قدرتمندی داشت اما انرژی خود را از دست داد و در نهایت ۰.۷۵ درصد افت کرد.

شاخص کامپوزیت شانگهای ۱ درصد جهش کرد. سودهای جهانی بازارها و احتمال حمایت دولت چین، باعث تقویت این شاخص شد.

سه شاخص اصلی وال‌استریت روز دوشنبه برای دومین روز متوالی رشد کردند و سرمایه‌گذاران که هفته گذشته بزرگترین سقوط هفتگی دو سال اخیر را تجربه کرده بودند، مقداری اعتماد به نفس به دست آوردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید