رکورد بی سابقه: دلار در مرز ۵ هزار تومان!

    کد خبر :223562

در معاملات ساعات ابتدایی بازار ارز، قیمت دلار به ٤٩٥٨ تومان و یورو به ٦١٣٤ تومان رسید.

به گزارش بازتاب به نقل از خبرگزاری ها، در عین حال هر دلار فردایی پاساژ افشار به ٤٩١٠ تومان و در سبزه میدان ٤٩١٨ تومان رسید.

در بازار دیروز – دوشنبه – هم دلار و سکه با افزایش قیمت روبرو شدند و سکه تمام با افزایش ۲۵ هزار تومانی، به یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید و طلای ۱۸ عیار نیز به گرمی ۱۵۰ هزار تومان رسید که رکورد قیمتی امسال را شکست.

این در حالی است که دلار نرخ دلار هفته گذشته نیز روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشت و شاید بتوان گفت دلار غیر قابل پیش‌بینی‌ترین دوران خود را در سال جاری تجربه می کند.

دلار در ابتدای هفته گذشته با قیمت ۴۷۰۴ تومان روند خود را شروع کرد، در روز بعد با افزایش قیمت مواجه شد و به ۴۷۴۴ تومان رسید. به یکباره در روز بعد قیمت دلار حدود ۱۰۰ تومان افتاد و به ۴۶۵۰ تومان رسید. در اوسط هفته هم تقریبا بر روی همین نرخ باقی ماند و در آخرین روز هفته یعنی روز پنجشنبه بر روی ۴۶۹۵ تومان ایستاد.

بررسی نرخ دلار در هفته گذشته نشان می‌دهد که همچنان قیمت به تثبیت نرسیده است، نمی توان گفت سمت و سوی دلار در روزهای آینده افزایشی یا کاهشی خواهد بود.

با وجود همه این بی ثباتی ها، در حالی که پیش بینی می شد قیمت دلار روی همین نرخ حدود 4700 تومان باقی بماند، امروز دلار 5 هزار تومانی برای فعالان بازار دیگر موضوع عجیبی به شمار نمی رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید