اکبری: از دیدن نام برخی‌ها در آن لیست ۴۰ نفره تعجب کردم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵
    کد خبر :222563

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از دیدن نام برخی‌ها در آن لیست ۴۰ نفره بسیار تعجب کردم و فکر می‌کنم شیطنتی صورت گرفته است.

پیمان اکبری درمورد برنامه‌های کادر فنی تیم ملی والیبال اظهار داشت: ما مسابقات لیگ برتر را زیر نظر داریم و تمام بازی‌ها را پیگیری می‌کنیم تا نفراتی که دیده نشده‌اند و یا هنوز نتوانسته‌اند تمام توانایی خود را به نمایش بگذارند تا ببینیم. این روند تا زمانی که ایگور کولاکوویچ دوباره به ایران بازگردد، ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: رقابت‌های سری A ایتالیا و پلاس‌لیگا (لیگ والیبال لهستان) را هم به دقت زیر نظر داریم تا ضمن بررسی عملکرد ملی‌پوشان ایرانی، از آخرین شرایط ملی‌پوشان سایر کشورها هم با خبر شویم. خوشبختانه عبادی‌پور و معنوی‌نژاد تاکنون عملکرد خوبی در تیم‌های باشگاهی خود داشتند و امیدوارم با همین روند بتوانند به اردوهای تیم ملی بیایند.

مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه کولاکوویچ در صربستان به سر می‌برد، عنوان کرد: فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی هفته آینده به ایران بازگردد؛ البته این موضوع به فراهم شدن بلیت هم بستگی دارد. تا جایی که من اطلاع دارم کولاکوویچ تصمیم داشت تا حتماً پیش مشخص شدن ۴ تیم نهایی لیگ برتر خود را به ایران برساند.

در گفت‌و‌گو با فارس،اکبری با اشاره به انتشار لیست ۴۰ نفر تیم ملی برای سفر به آمریکا خاطرنشان کرد: آن لیست ۴۰ نفره فقط برای دریافت ویزای آمریکا بود، چون به اعتقاد من بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند به تیم ملی در مسابقات لیگ ملت های والیبال کمک کنند. در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال که به میزبانی آمریکا انجام می‌شود، نفرات تیم ملی از بین این ۴۰ نفر انتخاب می‌شوند، اما احتمال دارد در سایر هفته‌ها شرایط فرق کند.

وی افزود: واقعیت این است که من از دیدن نام برخی‌ها در آن لیست ۴۰ نفره بسیار تعجب کردم و فکر می‌کنم شیطنتی صورت گرفته و تغییراتی ایجاد شده که نمی‌دانم اینکار توسط چه کسی انجام شده است! کولاکوویچ هنوز هیچ لیست رسمی اعلام نکرده و قطعا بعد از مسابقات لیگ برتر این کار را انجام خواهد داد.

اکبری شانس قهرمانی بانک سرمایه در لیگ برتر را بیشتر از سایر تیم‌ها دانست و افزود: من فکر می‌کنم تمام تیم‌ها غیر از بانک سرمایه فقط به فینالیست شدن فکر می کنند. شرایط بانک سرمایه مشخص است و آنها شانس اول قهرمانی به شمار می‌روند. با وجود نتایج بازی‌های دور نخست بازهم نمی‌توان کار را تمام شده دانست و باید تا لحظه آخر منتظر ماند، چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید