سیستم جامع مدیریت همایش طراحی شد

    کد خبر :222395

محققان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری موفق به طراحی سیستمی برای مدیریت همایش ها شدند که در سرعت برگزاری همایش ها تاثیر بسزایی دارد.

میلاد جعفر پور مجری طرح « سیستم جامع مدیریت همایش» در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری به مهر گفت: با این سامانه تعامل حضار و مجری بهبود می یابد و بر محتوای همایش نظارت می شود.

وی با بیان اینکه یکپارچگی مدیریت از ثبت نام تا پایان همایش از ویژگی های این طرح محسوب می شود، خاطر نشان کرد: این نرم افزار اولین سیستم جامع و همه جانبه در زمینه مدیریت سالن های همایش با بهره گیری از اخرین تکنولوژی قابلیت یکپارچه کردن و هوشمند سازی همایش را به دنبال دارد.

به گفته جعفرپور این سیستم مدیریت همایش از ۳ فاز جهت مدیریت محتوای نمایش، مدیریت افراد حاضر در همایش و سامانه آنلاین پذیرش افراد و مقالات تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: با بخش مدیریت محتوای همایش این سامانه، امکان طراحی چندین قالب اختصاصی برای همایش ها، استفاده از انواع ماژول های تصویر، تایمر، اسلاید و …، مکان تهیه فیلم و گزارش، امکان تهیه قالب نمایش در هر زمان و پخش محتوای چند ارائه دهنده به صورت همزمان فراهم می شود.

مجری طرح « سیستم جامع مدیریت همایش» افزود: در این سامانه وب سایت اختصاصی برای هر همایش وجود دارد و قابلیت دریافت، داوری و تایید مقالات به صورت آنلاین را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون در همایش ها این موارد به صورت دستی انجام می شد، افزود: این سیستم طوری طراحی شده که در سرعت برگزاری همایش ها تاثیر دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید