تمایلی به دبیری جشنواره سی و ششم تئاتر فجر ندارم

دبیر ۲ دوره اخیر جشنواره تئاتر فجر اظهار کرد که تمایلی به دبیری سی و ششمین دوره این جشنواره ندارد و قصد دارد به کارهای آموزشی و پژوهشی خود در عرصه تئاتر بپردازد.

سعید اسدی که پیش از این دبیری دوره‌های سی و چهارم و سی و پنجم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را بر عهده داشت درباره این موضوع که آیا تمایلی برای پذیرفتن دبیری دوره سی و ششم جشنواره تئاتر فجر دارد یا نه گفت: تمایلی برای دبیری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ندارم و البته پیشنهادی هم در این زمینه به من داده نشده است.

وی ادامه داد: کار دبیری جشنواره تئاتر فجر، کاری پرمشغله و پرمسئولیت است و زندگی ام را به شکلی تحت تأثیر قرار می دهد که دیگر نمی توانم کارهای آموزشی و پژوهشی خودم را انجام دهم.

دبیر ۲ دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر یادآور شد: ۲ سال گذشته خیلی زمان و انرژی گذاشتم و سال گذشته نیز خیلی خسته شدم.

اسدی اظهار کرد: خیلی دوست دارم که فعالیت های نیمه کاره پژوهشی خود را کامل کنم و کتابی پژوهشی را هم که نیمه کاره مانده بود تا نیمه سال جاری تکمیل و آماده چاپ کنم.

وی با بیان اینکه باید منتظر بمانیم تا مدیرکل هنرهای نمایشی دبیر جشنواره سی و ششم تئاتر فجر را معرفی کند، اظهار امیدواری کرد که سال جاری، سال با کیفیتی برای تئاتر ایران باشد.

این مدرس و پژوهشگر عرصه تئاتر در پایان عنوان عنوان کرد: کمیت در تئاتر ایران بالاست و کیفیت متوسط است. امیدوارم کیفیت تئاتر هم رشدی بالایی داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید