کاهش ۱٫۵ درصدی تردد جاده‌ای

    کد خبر :222081

مرکز مدیریت راه‌های کشور بر اساس اطلاعات ۲۲۰۹ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، از کاهش ۱٫۵ درصدی رفت‌و‌آمدها در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز پیش از آن خبر داد.

سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته ۱۴٫۸ درصد بود.

اوج تردد بین ساعت‌های ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد ساعت سه تا چهار صبح صورت گرفت.

با آگاهی از این موضوع می‌توان زمان مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کرد.

در ۲۴ ساعت گذشته آزادراه کرج- تهران در محدوده استان تهران بیشترین رفت و آمد را با ۱۲۴ هزار و ۸۵۳ دستگاه وسیله نقلیه ثبت کرد.
آخرین وضعیت ترافیکی

بر پایه اطلاعات سامانه ۱۴۱ از تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعبه‌های راهداری سراسر کشور، تا ساعت ۹ صبح امروز ترافیک در همه مسیرها روان گزارش شد.
آخرین وضعیت جوی

بر پایه اطلاعات سازمان مدیریت و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، تا ساعت ۹ صبح امروز در برخی محورهای خراسان جنوبی برف می‌بارد.
محدودیت‌های ترافیکی

به گزارش ایرنا،تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت ۱۰ دوشنبه (بیست و سوم بهمن‌ماه) از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع اعلام شد.

همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ یکشنبه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سوی کرج یکطرفه است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ با اعلام ماموران پلیس راه، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) یکطرفه خواهد بود.

در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و برعکس ممنوع است.

تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز تا ساعت ۲۴ امروز در محور فیروزکوه از تهران به قائمشهر و برعکس و همچنین تا ساعت ۱۲ فردا (دوشنبه) در محور هراز اجازه تردد ندارند.

در محور قدیم رشت-قزوین، آستارا-اردبیل و محور قدیم ساوه-همدان و برعکس نیز تا ساعت ۲۴ امشب تردد انواع تریلر و کامیون ممنوع است.

محورهای رامیان- اولنگ- شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، شمشک- دیزین در استان‌های البرز و تهران، گنجنامه- تویسرکان در استان همدان و سی سخت- نورآباد (سمیرم) در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است.

بارش برف و فقدان ایمنی کافی نیز محور پونل- خلخال در استان گیلان را بسته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید