دانش آشتیانی: نباید پول گرفتن اجباری در مدارس باشد

    کد خبر :22173
وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه ثبت نام مدارس را به همه استانها ابلاغ کردیم و مثل روال گذشته نظارتهای ما نیز وجود دارد.

فخر‌الدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز(چهارنشبه 3 خرداد) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره  دعوت به‌همکاری از وی در کابینه بعدی از سوی دولت گفت: فعلا هنوز سه ماه از این دولت باقی است. درباره کابینه هم رئیس جمهور تصمیم خواهند گرفت.

وی درباره اینکه اگر در کابینه آینده باشید مهمترین برنامه شما در حوزه آموزش و پروش چیست؟ گفت: در وزارت آموزش و پرورش همانطور که قبل گفتم بحث اصلی اجرای دقیق سند تحول است. در این رابطه هم مسئله کلیدی ما شان و منزلت معلمان و رسیدگی به توانمندی آنها و اجرای سند تحول و رسیدگی به وضعیت معیشتی آنهاست.

دانش آشتیانی درباره نظارت بیشتر آموزش و پرورش به ثبت نام مدارس، گفت: آیین نامه ثبت نام مدارس را به همه استانها ابلاغ کردیم و مثل روال گذشته نظارتهای ما نیز وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش درباره پول گرفتن از خانواده‌ها در دوران ثبت نام گفت: پول گرفتن به صورت اجباری نباید باشد اما اگر اولیا به صورت اختباری بخواهند کمک کنند اشکالی ندارد. گروههای نظارتی ما شکایت‌ها را بررسی و پیگیری می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید