ارتش یمن ۲ موشک بالستیک به مرکز تجمع مزدوران شلیک کرد/کشته و زخمی شدن ۷۰ مزدور

    کد خبر :22129

نیروهای یمنی در پاسخ به تداوم حملات عربستان، دو موشک بالستیک به مراکز تجمع مزدوران شلیک کردند.

یک منبع نظامی به المیادین گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز چهارشنبه یک موشک بالستیک زلزال 2 به مراکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور در وادی مِلح در بخش نِهم در شمال شرق صنعا شلیک کرد.

این منبع گفت که نیروهای یمنی تلاش مزدوران عبدربه منصور هادی برای پیشروی به سمت دو تپه الحمراء و القناصین در بخش نِهم صنعا را دفع کردند که در پی این عملیات، 70 تن از مزدوران هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

یک منبع محلی از وقوع درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و مزدوران منصور هادی در شرق و غرب شهر تعز خبر داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین یک موشک بالستیک زلزال 2 به مراکز تجمع منصور هادی در بخش المخا در جنوب غرب استان تعز شلیک کردند که در پی این حمله شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه پیشروی‌های خود تعدادی از مواضع نظامی مزدوران منصور هادی در منطقه الکَدحَة در بخش المَعافِر در جنوب غرب تعز را به کنترل خود در آوردند.

شماری از مزدوران منصور هادی در پی حمله ارتش و کمیته‌های مردمی به پادگان السلّان در بخش الغیل در استان الجوف به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر درگیری‌های شدیدی بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی در منطقه مرزی میدی در استان حجه به وقوع پیوست.

همزمان با این تحول، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بارها کوه النهدین در جنوب صنعا را بمباران کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید