توبیخ مدیرانی که مدرسه را تعطیل می‌کنند

    کد خبر :221123

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش تهران گفت: اگر محرز شود که مدیر مدرسه عامداً از اعلام رسمی آموزش و پرورش در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس سرپیچی کرده است، توبیخ کتبی در پرونده‌اش درج می‌شود.
به گزارش فارس: علیرضا راهپیما رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص تخلف مدارس بالاخص مدارس غیردولتی از دستور اداره آموزش و پرورش، اظهار داشت: روز چهارشنبه تذکرات لازم به مدارس تهران در خصوص تبعیت از تصمیمات ابلاغی آموزش و پرورش در مورد تعطیلی و عدم تعطیلی ارائه شد و قرار شد بازرسان اداره کل آموزش و پرورش آمار مدارس متخلف را اعلام کنند.

وی افزود: برخی مدارس در روزهایی که به دلیل آلودگی تعطیل اعلام می‌شود مدارس را به بهانه‌های مختلف دایر می‌کنند و از سوی دیگر روزهایی که بین دو تعطیلی است و از سوی آموزش و پرورش ابلاغ شده که حق ندارند مدارس را تعطیل کنند، مدارس‌شان نیمه تعطیل است.

راهپیما اضافه کرد:‌ در این قبیل اقدامات اگر محرز شود که مدیر مدرسه عامداً از دستور سرپیچی کرده است توبیخ کتبی در پرونده‌اش درج می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص کارایی این قبیل توبیخات، گفت: همه مدیران حتی مدیران مدارس غیردولتی هم برای ادامه کار و تمدید مجوز نیازمند تأیید آموزش و پرورش هستند که درج توبیخ در پرونده آنها پیامد بدی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید