دستگیری مرد ۳۵ ساله به جرم انتشار تصاویر بانوان

  • حوادث
  • جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۲۰
    کد خبر :220783

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه عامل انتشار تصاویر بانوان در فضای مجازی توسط مأموران پلیس فتا این شهرستان شناسایی و دستگیر، گفت: در این پرونده مرد ۳۵ ساله تحویل مراجع قضایی شد.
خبرگزاری مهر: سرهنگ سید مجتبی اشرفی، فرمانده انتظامی شاهرود بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر بانوان در اینستاگرام می‌کرد، خبر داد و ابراز داشت: پس از مراجعه زنی در خصوص انتشار تصاویر در فضای مجازی بلافاصله این پرونده توسط مأموران پلیس فتا موردبررسی قرار گرفت.

وی افزود: با رصد صفحه اینستاگرامی موردنظر مشخص شد فردی ناشناس اقدام به انتشار تعدادی از عکس‌های خصوصی چند فرد مؤنث کرده است لذا با مراجعه فرد دیگری به پلیس فتا مشخص شد تصاویر خصوصی ایشان و چند تن از دوستانش در فضای مجازی منتشرشده است.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در این پرونده پنج مظنون شناسایی شد، ابراز داشت: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد فرد ۳۵ ساله با هویت جعلی بعد از ورود به گروه تلگرامی بانوان پس از جلب اعتماد آن‌ها توانسته بود تعدادی عکس‌های شخصی از اعضا را که درزمینهٔ آرایشگری در حال فعالیت بودند کسب و اقدام به انتشار آن تصاویر کند.

اشرفی بابیان اینکه اعتماد بی‌جا در فضای مجازی باعث بروز حوادث بسیاری شده است، اضافه کرد: از هم‌وطنان تقاضا داریم در فضای مجازی به‌هیچ‌عنوان به هویت اعلامی و تصاویر مورد استناد طرف مقابل اعتماد نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید