صمیمی: بدشانسی و هیجان در نتیجه بازی تأثیر داشت/ اشتباهات داوری امروز وجود داشت

  • ورزشی
  • جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶
    کد خبر :220565
سرمربی تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران گفت: من در بازی امروز و در از دست رفتن قهرمانی بدشانسی و هیجان را مؤثر می‌دانم.

اعظم صمیمی سرمربی تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران بعد از کسب تساوی مقابل تأسیسات دریایی و مقام نایب قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: لیاقت ما در بازی امروز قهرمانی بود. اما اشتباهات داوری هم وجود داشت.این بازی‌ها برای جبران داوری میسر نیست البته در بعضی از بازی‌ها وقتی نتیجه با اختلاف زیاد تفاوت دارد، می‌توان از اشتباهات داوری گذشت.

وی افزود: از نظر باشگاه ما قهرمان لیگ هستیم البته فکر می‌کنم می‌شد در این بازی جور دیگری نتیجه رقم بخورد، اما نتیجه بازی امروز را به خاطر هیجانات مسابقه تأثیرگذار می‌دانم. داور چند پنالتی گرفت، برخی از آنها درست بود اما اگر فیلم بازی را ببینید اشتباهات داوری وجود داشت.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در پاسخ به این سوال که حریف را امروز چطور دیدید، خاطرنشان کرد: حریف امروز برای قهرمانی آمده بود و امتیاز میزبانی را هم داشت، بازیکنان ما جنگنده بازی کردند و نتیجه امروز را من به حساب بدشانسی می‌گذارم.

صمیمی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر شرایط مالی باشگاه خاطرنشان کرد: نفت و گاز گچساران یکی از معدود باشگاه‌هایی است که مشکل مالی ندارد، این باشگاه به تعهدات خود در بخش مردان و بانوان عمل کرده است.

به گزارش فارس، وی در پایان با اشاره به بازیکنان بومی تیم‌اش خاطرنشان کرد: یک جمعیت 100 هزار نفری به جنگ یک  جمعیت 12 میلیون نفر رفت ما محدودیت جذب بازیکن داریم و 65 درصد بازیکنان تیم ما باید از کارکنان شرکت باشند، اما این موضوع تأثیری در نتیجه تیم ما نداشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید