چکاپ سلامت شهروندان در مجتمع هلال/ارائه خدمات رایگان

    کد خبر :220504

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال از انجام چکاپ سلامت شهروندان به صورت رایگان خبر داد.

دکتر سیدمحمد اکرمی در حاشیه برنامه چکاپ سلامت شهروندان که صبح جمعه در محل مجتمع دارویی درمانی هلال در حال انجام است، گفت: این حرکت کاملا خودجوش بوده و با پیشنهاد همکاران و حضور بیش از ۲۰ پزشک عمومی و متخصص و همچنین چشم پزشک در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه خدمات سلامت در روز جمعه به صورت رایگان خواهد بود، تاکید کرد: در یک ساعت اول این برنامه که از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده بیش از ۲۰۰ بیمار مراجعه کرده اند که برای تمامی آنها پرونده پزشکی تشکیل می شود.

اکرمی با عنوان این مطلب که هر آنچه به عنوان خدمات ویزیت، داروخانه و آزمایشگاه در روز جمعه انجام می شود رایگان خواهد بود، افزود: در صورتی که این افراد به مراجعات بعدی نیاز داشته باشند ۱۰ درصد تخفیف در ویزیت برای آنها قائل خواهیم شد.

به گفته رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال، پیش بینی می شود تا ساعت ۱۴ که زمان پایان این برنامه است، بیش از هزار نفر از شهروندان برای چکاپ سلامت به این مجتمع مراجعه کنند.

وی با اشاره به کمبود مراکز درمانی در شرق تهران گفت: وجود این مجتمع با استقبال فراوان مردم مواجه شده است به طوری که تمامی افرادی که از خدمات این مجتمع استفاده می کنند، کاملا راضی هستند.

اکرمی در ادامه به تشریح خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال پرداخت و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ پزشک به همراه ۳۶۰ نیروی انسانی به صورت خودگردان خدمات خود را به مردم ارائه می دهند.

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال با بیان این مطلب که این مجتمع هیچ گونه بودجه دولتی دریافت نمی کند، گفت: گاهی کمک هایی را از طریق جمعیت هلال احمر دریافت می کنیم.

وی از وجود ۷۰ چشم پزشک و فوق تخصص چشم در این مجتمع خبر داد و گفت: روزانه در حدود ۵۰۰ بیمار برای دریافت خدمات چشم پزشکی به این مجتمع مراجعه می کنند.

اکرمی همچنین از حضور ۷ متخصص پوست به همراه ۳۷ تخت دیالیز که در هفته برای ۱۴۰ بیمار در دو شیفت خدمات ارائه می دهند، خبر داد و گفت: ۶ یونیت دندانپزشکی به همراه ۲۰ دندانپزشک عمومی و متخصص در این مجتمع مشغول به کار هستند.

وی از ارائه خدمات تشخیصی و درمانی نازایی در مجتمع دارویی درمانی هلال خبر داد و گفت: در موضوع گردشگری سلامت نیز با احداث یک هتل ۳۰ اتاقه به همراه ۸۰ تخت به بیماران خارجی خدمات ارائه می دهیم.

به گزارش مهر، رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال با اعلام این مطلب که در سال گذشته بیش از ۳۰۰ بیمار عراقی را تحت درمان قرار دادیم، افزود: در ۹ ماهه امسال نیز در حدود ۳۶۰ بیمار از خدمات این مجتمع استفاده کردند.

وی در ادامه از صدور مجوز جذب بیماران خارجی توسط وزارت بهداشت خبر داد و گفت: اخیرا این مجتمع در زنجیره امداد و نجات قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید