افتتاح نخستین سینما و شهربازی منطقه ۲۱ تهران در سال آینده

    کد خبر :220499

شهردار منطقه ۲۱ نوید افتتاح نخستین سینما و شهربازی این منطقه در سال آینده را به شهروندان داد.

حسن رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح سرانه‌های خدماتی منطقه ۲۱ به نبود سالن سینمای مناسب اشاره کرد و افزود: برای تامین سالن سینمای مناسب در منطقه دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت را دنبال می کنیم. در برنامه کوتاه مدت موفق شدیم با جابجایی برخی ساختمان‌های شهرداری در منطقه سالن سینمایی را آماده کنیم به این ترتیب بزودی نخستین سالن سینمایی منطقه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: درخصوص افتتاح شهربازی نیز تلاش کردیم افراد در این حوزه سرمایه گذاری کنند به این ترتیب نخستین شهربازی منطقه نیز در سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر منطقه ۲۱ در حوزه فضای سبز وضعیت مناسبی دارد، به طوری که با داشتن سرانه فضای سبز ۵۴ متر مربعی سه برابر متوسط سرانه فضای سبز سایر مناطق را دارد.

شهردار منطقه ۲۱ نبود شبکه فاضلاب شهری را یکی از مشکلات این منطقه خواند و افزود: ایجاد شبکه فاضلاب شهری از مطالبات اصلی شهروندان منطقه از مدیریت شهری بود که از آغاز به کار مدیریت شهری جدید در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت و خوشبختانه با جلساتی که در فرمانداری تهران برای حل مشکلات منطقه گذاشته شد، این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و انشاالله تا پیش از پایان سال جاری عملیات عمرانی شبکه فاضلاب این منطقه آغاز خواهد شد.

رحمانی در پاسخ به سوالی درخصوص مشکلات موجود برای شهروندانی که در مسکن اجتماعی منطقه ۲۱ ساکن هستند، به مشکلات سند مالکیت این مجموعه اشاره کرد و همچنین گفت: مجموعه شهرداری تهران مستقیما مسئول حل و رفع همه مشکلات نیست، اما همواره تلاش کرده است خدمات شهری همچون رفت و روب، جمه آوری زباله و تامین فضای سبز این مجموعه را به درستی انجام دهد.

به گزارش ایسنا، منطقه ۲۱ شهرداری تهران از غربی‌ترین مناطق این شهر است و در امتداد و جنوب منطقه ۲۲ (در جنوب اتوبان تهران-کرج) و در غرب مناطق ۹ و ۵ قرار دارد. مرکزیت منطقه ۲۱ تهرانسر می‌باشد که دارای نواحی مختلفی می‌باشد و وردآورد نیز یکی از بزرگترین و پر جمعیت‌ترین شهرک‌های منطقه ۲۱ در کیلومتر ۱۹ بزرگراه شهید لشگری است، از شهرکهای دیگر می‌توان به شهرک ۲۲ بهمن، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان غرب، شهرک دانشگاه تهران، شهرک چیتگر شمالی، شهرک شهرداری، شهرک ویلاشهر و شهرک غزالی نیز اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید