عنایتی: در حدی نیستم که درباره داوری حرف بزنم/ کریمی صلاح و خیر فوتبال را می‌خواهد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۴۳
    کد خبر :219951

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گـفت: بازی با پیکان یکی از هشت فینالی است که پیش رو داریم.

رضا عنایتی در نشست خبری بازی با پیکان گفت: بازی با پیکان یکی از هشت فینالی است که پیش رو داریم. بازیکنان با انگیزه هستند. هاشمی محروم است، یکی دو مصدوم هم داریم بازیکنانمان برای این بازی مصدوم هستند.

وی ادامه داد: شرایط تیم ما نسبت به گذشته بسیار بهتر است این را من براساس قابلیت بازیکنان تیم می‌گویم به جز بازی با نفت که چندین موقعیت گلزنی از دست دادیم، فارغ از اینکه حریفان ما در چه موقعیت جدولی قرار داشتند بازی‌های خوبی با آنها انجام دادیم. ما بازی‌های سختی داریم و تلاش می‌کنیم قبل از پایان لیگ کار ماندن تیم را در لیگ برتر مشخص کنیم. در بازی با ذوب‌آهن، فولاد و پرسپولیس خوب بازی کردیم البته مقابل پرسپولیس در دقیقه ۹۱ گل خوردیم. شرایط فنی تیم ما نشان می‌دهد که جایگاهش در اینجای جدول نیست و باید بالاتر از این باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایطی که برای تیم در نیم‌فصل اول رقم خورده بازیکنان ما باید با انگیزه و تلاش بیشتری کار کنند تا به حقمان برسیم.

عنایتی در مورد اینکه چرا مهاجمان تیمش گلزنی نمی‌کنند اما خط دفاع مشکی‌پوشان خیلی خوب عمل می‌کند، گفت: در بحث گل زدن و گل نخوردن بحث همه تیم مطرح است. وقتی گل می‌خوریم، اینگونه نیست که فقط ۱۰۰ درصد دفاع مقصر باشد و یا وقتی گل نمی‌زنیم، فقط ۱۰۰ درصد مهاجمان مقصر باشند. همه تیم در کنار هم هستند. مهاجمان ما ۵-۶ گل زده‌اند و کار می‌کنیم تا تیم را هم متحول کنیم. البته زمانی که من تیم را تحویل گرفتم، فرصتی نبود که بخواهیم ریکاوری ایجاد کنیم و نیم‌فصلی هم در کار نبود. ۱۰ روز بعد از اینکه من آمدم، خیلی سریع وارد مسابقات شدیم. بازیکنان ما بسیار با قابلیت هستند و تلاش می‌کنیم به هدف‌مان برسیم.

سرمربی مشکی‌پوشان در مورد وضعیت داوری فوتبال گفت: با مدرک و فیلم ثابت می‌کنم که بیشتر از ۱۰ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده‌ایم اما من خودم را در حدی نمی‌بینم که بخواهم در مورد داوران حرف بزنم. این قائده برای همه تیم‌هاست. در ۶-۷ بازی که من آمده‌ام مشکی‌پوشان از داوری لطمه خورده‌اند.

عنایتی در مورد جذب نفرات نیم‌فصل گفت: از بازیکنانی که نیم‌فصل به تیم ما اضافه شده‌اند راضی هستیم، آنها به تیم کمک می‌کنند و شرایط فوتبالی ما تغییر کرده است. ما در هر بازی چندین موقعیت گل ایجاد می‌کنیم اگر بازنده هم بوده‌ایم یک بازنده باشخصیت بوده‌ایم. مقابل پرسپولیس هم با ۳ مهاجم بازی کردیم و دست به دفاع مطلق نزدیم. در بازی‌های دیگر هم همین شرایط را داشته‌ایم. بازیکنان ما با تمام توان تلاش می‌کنند.

عنایتی در مورد اینکه بازی‌های مشکی‌پوشان در ثامن برگزار می‌شود یا امام رضا، اظهار داشت: و از مسئولان آستان قدس و همچنین آقای برادران رئیس هیأت فوتبال تشکر می‌کنم زیرا قرار شد تمام بازی‌های ما در ورزشگاه امام رضا برگزار شود که شرایط بسیار بهتری دارد. در ورزشگاه ثامن تیم ما فقط ۲۰۰ تماشاگر داشت اما در ورزشگاه امام رضا ۱۲-۱۳ هزار نفر برای تماشای بازی می‌آیند. تماشاگر از نظر روانی هم شرایط بهتری دارد، در جای بهتر می‌نشیند، مسیر کوتاه‌تری طی می‌کند و امکانات بیشتری هم در اختیار دارد اینها باعث می‌شود که از دیدن فوتبال لذت بیشتری ببریم.

به گزارش فارس، عنایتی در مورد دلیل حضورش در نشست خبری و اینکه علی کریمی نمی‌تواند در نشست خبری شرکت کند و انتقادهای تندی هم مطرح کرده، گفت: علی کریمی اسطوره به تمام معناست. زحمتی که کریمی برای فوتبال کشیده برکسی پوشیده نیست و اگر صحبتی می‌کند، حتماً صلاح و خیر فوتبال را می‌خواهد. نمی‌دانم کریمی از که عصبانی بوده و در چه شرایطی بوده که آنگونه بی‌پروا حرف زده است. من با کریمی سالها در یک تیم بوده‌ام و او را می‌شناسم، او فوق‌العاده آدم صاف و صادقی است. در مورد حضور خودم هم در نشست خبری باید بگویم ما به صورت کتبی نامه زدیم و اجازه حضورم در این نشست خبری صادر شد که اکنون در خدمت شما هستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید