تعویض خودروی معیوب در یک نمایندگی

    کد خبر :21957

در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر تعویض خودروی معیوب توسط یکی از نمایندگی های مجاز منتشر شده است.

به گزارش ایلنا به گفته مالک خودرو، سال گذشته از نمایندگی یکی از شرکتهای واردکننده خودرو یک دستگاه تیوولی مدل ۲۰۱۶ خریداری کردم بعد از گذشت ۹ ماه خودروی من در بخش گیربکس دچار نقص فنی شد.

به گفته وی، پس از تماس با این عاملیت مجاز، همانطور که در قرارداد اولیه قید شده بود، خودروی دارای نقص، بدون قید و شرط تعویض و یک دستگاه خودرو جدید با رنگی که مد نظر داشتم با خودروبر جلوی منزل به من تحویل داده شد.

وی ادامه داد: سال گذشته از نمایندگی اتوخسروانی یک دستگاه تیوولی مدل ۲۰۱۶ خریداری کردم بعد از گذشت ۹ ماه خودروی من در بخش گیربکس دچار نقص فنی شد. به گفته وی، پس از تماس با اتوخسروانی، همانطور که در قرارداد اولیه قید شده بود، تیوولی دارای نقص، بدون قید و شرط تعویض و یک دستگاه تیوولی جدید با رنگی که مد نظر داشتم با خودروبر جلوی منزل به من تحویل داده شد.

براساس این گزارش، پس از تحولات قابل توجهی که بعد از برجام در حوزه خودرو و صنعت خودروی کشور رخ داده است، در شرایط فعلی، فروش و خدمات پس از فروش روز در بازار خودرو، به عنوان اصلی‌ترین موضوع این صنعت محسوب می‌شود. به این ترتیب تنها شرکت هایی که این مسایل را مد نظر دارند و در عمل در زمینه فروش و خدمات پس از فروش با نگاه جلب رضایت مشتری عمل می‌کنند امکان ماندن، فعالیت و دستیابی به موفقیت در این بازار را خواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید