ناظم‌الشریعه: به خاطر عشق علاقه به مردم ایران هر نوع خطری را با جان دل در تایپه می پذیریم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲
    کد خبر :219177

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در چین تایپه خطرات زیادی از جمله زلزله ،غذای بی کفیت جان کادر فنی و بازیکنان تیم ملی را تهدید می کند اما به خاطر عشق علاقه به مردم ایران که همیشه پشتیبان تیم ملی بودند همه این مسائل را باجا دل می خریم.

سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال در چین تایپه و همچنین بازی فردا در مرحله یک هشتم مقابل تایلند گفت: خداراشکر در حال حاضر همه بازیکنان تیم ملی در سلامتی کامل بسر می‌برند و هیچ مصدومی در حال حاضر برای بازی با تایلند نداریم و امروز هم قرار است تمرین سبکی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: تایلند یکی از تیم‌های خوب آسیاست که سالهاست در بخش فوتسال سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و رشد قابل توجهی در فوتسال داشته است. این تیم چند سالی است که مدعی قهرمان در جام ملت‌ها است کادر فنی تیم ملی در حال حاضر تمام بازی های این تیم را به خوبی آنالیز کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: به امید خدا فردا می‌رویم که این تیم را هم شکست دهیم و درست است، تایلند تیم خوبی است و این تیم مدعی قهرمانی اما ما هم ایران هستیم و از روز اول مسابقات برای ما هیچ فرقی نداشته که در مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم در این بازی محکوم به شکست این تیم هستیم و هدف ما از روز اول دفاع از عنوان قهرمانی در آسیا بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که در مورد اینکه آیا شرایط غذا در چین تایپه بهتر شده، گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم هنوز همین مشکل وجود دارد و تغذیه بازیکنان تیم ملی، کنسرو و کاهو و سیب‌زمینی شده و ما هم چاره ای نداریم جز اینکه تحمل کنیم در کل از روز اول این مسابقات مشکلات زیادی چه از نظر روحی و چه از نظر سلامتی جان همه ما را تهدید می‌کرد همانطور که قبلاً گفتم از یک طرف زلزله، از طرف دیگر غذای بی‌کیفیت جان همه ما را در تایپه تهدید می‌کند شب گذشته هم زلزله ۶.۱ دهم ریشتری اینجا را لرزاند و حتی خسارت هایی هم به بعضی از شهر وارد کرد و من می‌توانم به جرات بگویم شب گذشته هیچ یک از بازیکنان تیم ملی و کادر فنی آسوده نخوابیدند.

به گزارش فارس ، ناظم الشریعه در پایان گفت: درست است اینجا ما سختی های زیادی داریم و هر لحظه جان ما تهدید می‌شود اما به خاطر عشق،علاقه به مردم ایران که همیشه یار و پشتیبان و دعاگوی تیم ملی بودند تمام این خطرات را با جان و دل خریدیم و هیچ توجهی به این مسائل نداریم و تا لحظه آخر با جان و دل از فوتسال ایران دفاع می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید