برنامه ویژه بوگاتی برای حفظ اصالت؛ تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله از ویرون

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۵۲
    کد خبر :217887

کمپانی بوگاتی با معرفی “برنامه حفظ وفاداری” (Loyalty Maintenance Program) قصد دارد در نگهداری راحت و حفظ اصالت ویرون، به مالکین این سوپر اتومبیل فوق سریع کمک کند. این برنامه بخشی از طرح های Extended Warranty و Extended Warranty Plus محسوب می شود. بوگاتی امیدوار است با برنامه 15 ساله جدید خود بتواند از بار هزینه های نگهداری بسیار سنگین ویرون تا حد زیادی بکاهد.

آقای فرانکو اوتزری (Franco Utzeri) مدیر بخش خدمات مورد تایید بوگاتی در این باره گفته:

ترکیب تاریخچه این خودرو با خدمات اصیل و پشتیبانی از همه مالکین از طریق خدمات پس از فروش، باعث تمایز دارندگان ویرون شده و چیزی بیش از یک نشان تایید برای خودرو است. ما متعهد هستیم برای مشتریان خود یک تجربه مالکیت همه جانبه که در دنیای خودروسازی بی نظیر است، فراهم نماییم.

برای دریافت نشان مورد تایید بوگاتی، مدل های ساخت این کمپانی تحت نظارت و بازرسی های دقیق قرار می گیرند. در این بازرسی ها در صورت نیاز هر چیزی که – از یک شمع گرفته تا اجزای مختلف بدنه – لازم باشد، آزمایش شده و در صورت نیاز تعویض می شود. پس از پایان بررسی موشکافانه نشان ویژه بوگاتی به همراه وارانتی گسترده به خودرو اعطا می گردد.

این سوپر اسپورت ساز مطرح که مقر آن در مولشایم فرانسه واقع شده، چندین پکیج نگهداری متفاوت برای مالکین ویرون پیشنهاد می کند تا آنها بتوانند بر اساس نیاز و سبک زندگی خود مورد دلخواه را انتخاب کنند. از آنجایی که دارندگان ویرون افرادی از طیف های اجتماعی مختلف هستند، این اقدام یک حرکت کاملا آگاهانه به شمار می رود.

آقای کریس کلی (Chris Kelly) مدیر بخش خدمات مشتریان بوگاتی هم در این باره افزوده:

مشتریان ما از بوگاتی های خود به روش های کاملا شخصی و تفاوت استفاده می کنند. بسیاری از مالکین از خودروهای خود کاربردهای روزانه لذت می برند، در حالیکه برخی دیگر از محصولات ما به عنوان یک اثر هنری در مجموعه های خصوصی خود نگهداری می نمایند.

بنابراین ممکن است افراد مختلف انتظارات بسیار متفاوتی از خدمات و سرویس های ما داشته باشند. ما اکنون می توانیم این انتظارات را با شیوه هایی بهتر و در جهتی هم سوتر با خواسته های مشتریانمان برآورده کنیم.

علاوه بر بوگاتی چند خودروساز دیگر نیز برنامه های مشابهی را پیاده کرده اند تا به نوعی کیفیت و اصالت تولیدات خود را در دراز مدت حفظ کنند. با توجه به مهندسی بالا و تکنولوژی های پیشرفته ویرون، این اقدام بوگاتی کاملا قابل پیش بینی بود؛ البته درآمدزایی زیاد به واسطه این برنامه می تواند یکی دیگر از اهداف جانبی احتمالی برای سوپر اسپرت ساز فرانسوی باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید