موظفیم در برابر جوانان با بردباری و صبوری رفتار کنیم

    کد خبر :217883

استاندار یزد با تأکید بر این‌که موظف هستیم با بردباری و حوصله با نسل سوم ارتباط مؤثری داشته باشیم،گفت: وظیفه‌داریم همه داشته‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران را سخاوتمندانه به آن‌ها منتقل کنیم و حتی در برابر نقدهای نسل جوان بردباری نشان داده و صبوری کنیم .

به گزارش ایسنا،‌ «محمود زمانی قمی» ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در روزهای بسیار حساس و در آستانه 40 سالگی انقلاب قرار داریم لذا باید برای ادامه این مسیر همیشه جاوید به موضوع دفاع مقدس و مشارکت همه ملت ایران در این عرصه توجه داشته باشیم .

وی بابیان این‌که با ورود هدف‌های متعالی این نهضت همیشه جاوید، باید مسیرهای بقای آن را به‌درستی شناسایی کرده و بر همان مسیرها گام برداریم؛ افزود: دفاع مقدس گنجینه بسیار گران‌ بهایی است که تا قرن‌ها می‌تواند راهنمای بشریت باشد .

استاندار یزد گفت: در شرایطی که تقریباً هیچ امکاناتی را نداشتیم و همه جهان با تمام امکانات و توان خود به مرزهای انقلاب و کشور حمله کرده بود تا نهضت و انقلاب را به چالش بکشند به نتیجه نرسیدند و توانستیم با خون شهدای خود جریان انقلاب و اداره جامعه با دین را زنده نگه‌داریم .

زمانی قمی بابیان این‌که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از راه‌های ارج نهادن به ارزش‌های دفاع مقدس است؛ تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد با همه هدف‌های متعالی خود به فرجام رسیده و همه می‌توانند از این گنجینه استفاده کنند. به‌ویژه نسل جوانی که با کنجکاوی همه موضوعات گذشته را تعقیب می‌کند .

این مقام مسئول با تأکید بر این‌که ما نیز موظف هستیم با بردباری و حوصله با نسل سوم ارتباط مؤثری داشته باشیم؛ اظهار کرد: وظیفه‌ داریم همه داشته‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران را سخاوتمندانه به آن‌ها منتقل کنیم و حتی در برابر نقدهای نسل جوان بردباری نشان داده و صبوری کنیم .

وی بابیان این‌که وظیفه ‌داریم طرفداران و پیروان این جریان باارزش را هرروز افزایش دهیم؛ افزود: انجام این مهم اقتضائاتی ازجمله صبر و بردباری و گوش دادن به حرف‌های آن‌ها را لازم دارد، چراکه انقلاب اسلامی ایران دارای ظرفیت بسیار بالایی است .

وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران پیرو سنت علی ابن ابیطالب و امام صادق (ع) بر پایه صبر و بردباری است؛ گفت: الگوهای ما با بردباری با مخالفان خود روبرو می‌شدند و با بردباری به دین اسلام دعوت می‌کردند و موفق می‌شدند .

زمانی قمی با اشاره به این‌که افتخار می‌کنیم که از شیعیان ائمه‌ای هستیم که این ویژگی‌ها را داشتند؛ اظهار کرد: باید سفره انقلاب اسلامی ایران با همین شیوه‌ها گسترده شود چراکه این خیمه بسیار بزرگ است و میلیاردها انسان تشنه حقیقت و آزادی می‌توانند زیر این خیمه قرار گیرند که بخشی از رسالت‌های انقلاب اسلامی ایران به مسئولین نظام سپرده‌شده است .

وی بابیان این‌که در آستانه 40 سالگی و بلوغ انقلاب قرار داریم و امید است ما هم بااخلاق و برخورد حرفه‌ای بالغ شویم و نسبت به برخی رفتارها و مسائل در کشور به بلوغ برسیم؛ تصریح کرد: همه رفتارها باید اخلاقی باشد چون انقلاب ما اخلاقی بود و تمسک به روحیه اخلاقی بسیار با ارزش است و انسان تشنه اخلاق با رفتارهای بااخلاق ما جذب می‌شود .

استاندار یزد با تأکید بر این‌که در ذات انقلاب اسلامی ما رعایت اخلاق نهفته است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پیرو اخلاق بوده است و امید است با همین مسیرهای باارزش از این انقلاب حفاظت شود .وی بابیان این‌که هیچ نگرانی از این موضوع نداریم که برخی این نهضت را نپسندند؛ خاطرنشان کرد: مهم این است که ما بر هدف‌های متعالی خود ایستاده و هیچ هراسی نداریم و مسیر درست انقلاب را تداوم خواهیم بخشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید