تمهیدات ترافیکی سازمان بهشت زهرا(س) برای روزهای پایانی سال

    کد خبر :217410

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر لزوم کاهش بار ترافیکی در روزهای پایانی سال افزود: استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به عنوان اولویت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، سعید خال در جلسه هماهنگی جهت رفع موانع ترافیکی و سهولت در رفت و آمد شهروندان به بهشت زهرا (س) در روزهای پایانی سال، ضمن تشکر از زحمات پلیس راهور در ایجاد نظم و آرامش در سطوح مختلف جامعه به ویژه در سطح سازمان بهشت زهرا(س) افزود: سازمان بهشت زهرا(س) در ایام پایانی سال شاهد یک همایش بزرگ مردمی و خودجوش است که هزاران نفر از شهروندان با مراجعه به این مکان مقدس یاد و نام عزیزان خود را گرامی می دارند.

وی اولویت اصلی را کاهش حجم ترافیک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و اطلاع رسانی صحیح و به موقع عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) ضمن اشاره به همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران به ویژه سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) به صورت سنتی و از دیرباز گفت: ما با تمام توان و امکانات آماده همراهی و همکاری با پلیس راهور تهران بزرگ به ویژه در ایام پایانی سال و برای خدمت به شهروندان خواهیم بود و همواره این همکاری برای ما اصل اساسی به شمار می‌رود و روابط بسیار نزدیکی با پلیس راهور داریم.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه گفت: حضور پلیس راهور در خیابانها و معابر، آرامش و امنیت روانی برای شهروندان و رانندگان به همراه دارد و این موضوع واقعیتی انکار ناپذیر است؛ ما نیز با همکاری پلیس به دنبال آرامش و امنیت شهروندان هستیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، خال برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال انجام را برای بهبود شرایط تردد در ایام آخر سال را بیان کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید