باخت استقلال مقابل ذوب‌آهن/ آبی‌ها پس از ۱۲ هفته شکست خوردند

  • آرشیو
  • یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۵۴
    کد خبر :217288

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و استقلال در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر با شکست آبی‌ها به پایان رسید تا این تیم پس از حضور شفر دومین شکست خود را متحمل شود.

به گزارش مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و دوم هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعات ۱۵ امروز یکشنبه بین تیم های ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که این بازی با برتری ۲ بر یک ذوب آهن به پایان رسید. وریا غفوری(۳۱) برای استقلال و کی روش(۶۱ – پنالتی) و محمدرضا حسینی(۹۱) برای ذوب آهن گل زدند.

این دیدار درحالی آغاز شد که سیدمهدی رحمتی و امیر قلعه نویی پس از سالها اختلاف و درگیری های لفظی با یکدیگر آشتی کردند.

نیمه اول این بازی با حملات پرتعداد دو تیم همراه بود که بارها دروازه ها تهدید شد. در این بین سهم استقلال بیشتر از میزبان بود و چند موقعیت خوب را توسط وریا غفوری ایجاد کردند که همین بازیکن در دقیقه ۳۱ موفق شد یکی از موقعیت هایش را به گل برتری تبدیل کند.

با شروع نیمه دوم بازهم دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند که سهم ذوب آهن بسیار بیشتر از حریف بود و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حسینی پیش رفت و بالاخره در دقیقه ۶۱ کی روش از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

درحالی که دو تیم آماده تقسیم امتیازات بودند این ذوب آهن بود که در دقیقه ۹۱ توسط محمدرضا حسینی گل دوم را به ثمر رساند.

استقلال که در هفته دهم نیم فصل اول برابر پرسپولیس شکست خورده بود، پس از دوازده هفته دومین شکست با وینفرد شفر را پذیرفت. آبی پوشان با این شکست ۳۲ امتیازی ماند و در رده ششم جدول جای گرفت. ذوب آهن اصفهان نیز با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و در رده دوم جای فولاد را گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید